Пиву загрожує зникнення через глобальне потепління

Статися це може вже до 2099 року

Пиво исчезнет к 2099 году. Фото: Business Insider
Пиво исчезнет к 2099 году.
Фото: Business Insider

Глобальне потепління незабаром може зовсім залишити людство без багатьох продуктів харчування. В майбутньому Земля настільки розігріється, що деякі їстівні рослини просто не виживуть. Внаслідок чого людству стануть недоступні шоколад, вино і пиво, повідомляють вчені в своєму дослідженні, опублікованому в журналі Nature Plants Monday.

Статися це може вже до 2099 році. Врожаї ячменю будуть поступово скорочуватися, що викличе зліт цін на цей улюблений багатьма напій до 300%. А до цього крайнього дати ячмінь зовсім не зможе рости на поверхні планети і людство зможе забути про хмільний напій родом з глибокої давнини
.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Вченінаводять данікліматичнихзмінз1981 по2010 роки.Розрахункипоказали,щонайбільшої шкодипо урожаюячменюбудезавдановРосії,ІрландіїтаБразилії-вцихкраїнахспостерігаєтьсянайбільшрізкепотепління.

Засловамивчених,вбільшостірегіонівврожайністьячменюзалишатиметьсяназадовільномурівні.Однаквченіне звернулиувагинаіншічинники,якіможутьзнищитиврожай.До нихвідносятьсяшкідникиістихійнілихана кшталтповеней.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Дослідникинагадали,щочерез нестачупиваніхтоне помре.Більштого,менша кількістьйоговживанняможепозитивнопозначитисяназдоров'їнаселення.

Нагадаємо, що раніше вчені однозначно визнали Україну лідером погодних аномалій через глобальне потепління. А NASA показала жахливе майбутнє людства внаслідокпогоднихкатаклізмів.

Джерело: Hi-News