Під Забороненим містом розкопали гігантський палац

Знахідка являє собою фундамент великого палацу XV століття

Вчені вражені знахідкою. Фото: twitter.com/PDChina
Вчені вражені знахідкою.
Фото: twitter.com/PDChina

Китайські археологи виявили під Забороненим містом в Пекіні величезний древній палац. Спорудження було, як вважають вчені, частиною споруд, зведених за часів імперії Мін. Про це повідомляє видання Daily Mail.

Археологи розкопали шар з 20 цегляних кладок глибиною близько 2,8 метра в західній частині Забороненого міста. На думку вчених, знахідка є фундамент великого палацу XV століття і є замком для матері імператора.

Пісок і ґрунт, виявлені під фундаментом, датуються 5-30 тисячами років. Також на місці розкопок вчені знайшли дерев'яні конструкції, призначені, на їхню думку, для підтримки цілісності цегляних споруд.

У минулому році археологи під Забороненим містом виявили 16 великих стовпів. Місце цієї знахідки знаходиться в безпосередній близькості від виявленої цегляної кладки, що може вказувати на спільність їх походження.

Розкопки на території Забороненого міста в центрі Пекіна повинні завершитися до 2020 року. Їх проведення Китай оцінює в 260 мільйонів доларів.

Заборонене місто знаходиться в центрі Пекіна на північ площі Тяньаньмень. На його території в період XV-XX століть розташовувався головний палацовий комплекс Піднебесної. Заборонене місто внесений ЮНЕСКО в список всесвітньої спадщини людства.

Джерело: Lenta.ru