Польоти в космос негативно впливають на шкіру астронавтів

Дослідники виявили, що верхній шар шкіри стає тоншим на 20%

Підвищується сприйнятливість епідермісу до радіації. Фото: mobilmusic.ru
Підвищується сприйнятливість епідермісу до радіації.
Фото: mobilmusic.ru

Вчені з Саарського університету (Німеччина) з'ясували, що тривале перебування в космосі чинить негативний вплив на шкіру людини, повідомляє "Популярна механіка".

Дослідна програма з вивчення старіння шкіри в космосі була організована Європейським космічним агентством (ESA), а використана науковцями система мультифотонної томографії розроблена німецькою компанією JenLab.

Вивчивши з її допомогою стан шкіри трьох астронавтів до і після польоту, дослідники виявили, що у них збільшився вміст колагену в дермі, нижньому шарі шкіри, викликавши тим самим певний ефект омолодження.

Однак епідерміс, верхній шар шкіри, після повернення на Землю у них став тоншим майже на 20%. Потенційно це підвищує сприйнятливість епідермісу до радіації і збільшує ризик виникнення онкологічних захворювань.

Процес втрати епідермісу є оборотним при таких нетривалих польотах, однак у разі збільшення тривалості космічних місій шкіра може отримати більш серйозні пошкодження.