П'ять найдавніших істот на Землі, які давно вважалися вимерлими

Вчені навіть зараз знаходять тварин, яких вважали вимерлими

Істоти вижили, не дивлячись ні на що

В наші дні дослідники знаходять тварин, яких вважали давно вимерлими, але вони до сих пір живуть на Землі, хоча і в обмеженій кількості.

Йдеться про тараканоцвіркуна, цю комаху виявили в 2002 році на балтійському бурштині. Істота довжиною чотири сантиметри схожа з богомолом, коником і палочником. Біологи вважали її вимерлою 45 млн років тому, але помилилися у своїх припущеннях. Наступним у списку значиться латіметрія.

У минулому вважали, що ця кистепера риба вимерла 65 млн років тому. Хибність цієї думки з'ясувалася після того, як її виловили в наш час біля узбережжя Африки. Потім вчені розповіли про пурпурову жабу
.

РанішевонажиланасуперматерикГондвані.Їїзнайшлив 2003 роцівІндії.Пурпуроважабавириваєнорупротягомп'ятихвилин,використовуючизаднілапи.Їїзанеслидо Червоної книги,якзникаючийвид.

ЩеоднимдавніммешканцемЗемлієплащоноснаакула.Цейхижакживнанашійпланетіза часівдинозавріввкрейдовомуперіоді145 млнроків тому.ЇїдосізустрічаютьвАтлантичномуокеані,хочаірідко.Останньоювспискузначитьсягаттерія.Цястародавнярептиліянагадуєящірку,їїпомітиливНовійЗеландії.РодичіданоїістотивимерливЮрськомуперіоді,авонадожиладонашихднів.

Про те, яку істоту виявили португальські вчені, дивіться на відео нижче:

Джерело: vladtime.ru