Найзагадковіша медуза світу потрапила на відео

Нещодавно новітні технології допомогли цікавим вченим поглянути на незвичайну медузу

Вченим дуже пощастило зробити подібні знімки. Фото: American Museum Novitates
Вченим дуже пощастило зробити подібні знімки.
Фото: American Museum Novitates

Дослідникам досить важко вивчати одну з найзагадковіших медуз через її природні місця існування в темних глибинах океану. Тим часом нові підводні апарати можуть пробратися в місця, недоступні для людей. І нещодавно новітні технології допомогли цікавим вченим поглянути на незвичайну медузу Deepstaria enigmatica без щупалець. Фахівці протягом десяти хвилин милувалися загадковою істотою.

Тварина просто дрейфувала неподалік апарату "Геркулес".

5afc7ffe3216d_1526497278
Рідкісна медуза
American Museum Novitates

Вперше вчені описали такий вид медузи 1967 року. Істота назвали в честь підводного апарату Deepstar 4000, що належав відомому досліднику Світового океану Жак-Іву Кусто, другу ж частину воно "заслужило" своєю таємничістю.З моменту відкриття вченим випадало не так-то багато шансів для спостереження істоти. Власне, саме з цієї причини на сьогодні мало що відомо про неї. Звички харчування, як саме медуза їсть, як розмножується, як широко поширена, – все це залишається загадкою.

Втім, програми з вивчення океану Національного управління океанічних і атмосферних досліджень США (NOAA) допомагають вченим, і, можливо, вони стоять на порозі відкриття всіх цих речей.

У листопаді минулого року морські дослідники дистанційно управляли підводним апаратом Hercules ("Геркулес") NOAA і виявила живого D. enigmatica прямо біля узбережжя острова Сан-Бенедикто в Тихому океані.

5afc7ff8e5647_1526497272
Рідкісна медуза
American Museum Novitates

Фахівці прикріпили до судна надчутливу камеру, яка знаходилася в скляному відсіку. Таким чином вони могли отримати зображення в умовах дуже низької освітленості в афотичній зоні океану.

З моменту відкриття вченим випадало не так уже й багато шансів для спостереження істоти.

Вчені зробили ще одне цікаве спостереження за медузами в тій же експедиції: на морському дні була знайдений мертвий екземпляр. Такі об'єкти забезпечують їжу іншим морським істотам, і, дійсно, поряд з тушею присутні бенкетуючі краби і креветки.

Про те, як португальські вчені виловили незвичайну істоту, дивіться на відео нижче:

Джерело: animalworld