Сенсаційна знахідка: в Сибіру виявили стародавню істоту (фото)

Вчені викопали добре збережене тіло 2-місячного лоша стародавнього вимерлого виду коней

Дивовижні кадри відобразила російсько-японська палеонтологічна експедиція, яка витягла з сибірської вічної мерзлоти істоту, яка перебувала на 30-метровій глибині 40 тисяч років. Тварину ідентифікували як 2-місячного жеребця вимерлого виду Ленських коней.

4f55aa2800000578-6091395-amazing_pictures_have_been_released_of_a_foal_pictured_taking_it-a-87_1535041727126
Вік лоша оцінюється в 40 тисяч років
The Siberian Times

Молода тварина була викопана на знаменитому Батагайському термокарстовому котловані, що під Якутськом – найхолоднішим місті на планеті. Вчені натрапили на ідеально збереженого дитинча, коли вони працювали над залишками древніх шерстистих мамонтів.

Тварина померла, потрапивши в "природну пастку", потонувши в крижаному басейні, що танув, пояснює заступник голови Північно-Східного федерального університету Росії Григорій Саввіна, повідомляє The Daily Mail.

4f55aa5b00000578-6091395-the_young_horse_was_buried_at_a_level_of_around_100_feet_30_metr-a-34_1535042357572
Це перша в світі знахідка доісторичного коня в такому молодому віці
The Siberian Times

"У лоша повністю збереглися темно-коричневе волосся, хвіст і грива, а також всі внутрішні органи. На його тілі немає видимих поранень. Це перша в світі знахідка доісторичної коні в такому молодому віці і з таким дивним рівнем збереження м'яких тканин", – заявив вчений.

Цінність унікальної знахідки в тому, що відомі поховані шари, звідки тануло лоша, значить можна вивчати середовище проживання, в якому існувала тварина – а це дуже цінна інформація для вчених.

Нагадаємо, що раніше вчені зробили сенсаційне відкриття про вік життя на Землі, а росіянка знайшла на узбережжі невідому істоту.

Джерело: The Daily Mail