Сенсація: на Марсі виявили рідку воду

Рідка вода виявлена під Південною полярною шапкою на великій глибині

Доведено існування рідкої води на Марсі. Фото: GeekWeek
Доведено існування рідкої води на Марсі.
Фото: GeekWeek

Космічний орбітальний зонд Mars Express виявив на Марсі озеро з рідкою водою. Про це відкриття повідомляє журнал Science.

Важливе відкриття зробили вчені з Італії, які проаналізували дані, отримані з радара MARSIS, встановленого на орбітальному зонді.

Рідка вода була виявлена під Південної полярною шапкою в 2012-2015 роках. При скануванні полярної шапки вчені отримали 29 профілів, що вказують на існування рідкої води.

wide_bb3a6dce14f0d5e2eb8ca0adbe4cd9da
Виявлення води на Марсі
USGS Astrogeology Science Center

Радіолокаційний сигнал показав, що під полярною шапкою на глибині 1,5 кілометра ховається озеро, діаметром 20 кілометрів.

Марс вода
У минулому рідка вода могла бути на поверхні Марса
thespaceway.info

Характерною особливістю рідкої води на Марсі є те, що її температура набагато нижче точки замерзання на Землі, що обумовлено високою концентрацією розчинених мінеральних речовин і великим тиском льоду.

Нагадаємо, що раніше вчені висували гіпотезу про те, що на Червоній планеті достатньо води для життя, проте вода могла стати причиною загибелі Марсу.

Джерело: Lenta.ru