Зламаний телескоп зробив несподіване відкриття

Телескоп Kepler несподівано для вчених розконсервувався і почав передавати на Землю інформацію.

Апарат виявив у Всесвіті тонну інформації про планети. Фото: NationStates
Апарат виявив у Всесвіті тонну інформації про планети.
Фото: NationStates

Створений для пошуку планет телескоп Kepler несподівано для вчених розконсервувався і почав передавати на Землю інформацію про знайдені планети в нашій галактиці. Вчені отримали дані з "Кеплера" про 44 нові екзопланети.

З 44 планет 16 виявилися схожими на Землю за розмірами, проте їх склад більше нагадує Венеру – там дуже гаряче, а небо затягнуте щільними хмарами, що створюють всередині потужний парниковий ефект. Виявлені планети допоможуть вченим краще зрозуміти район, в якому розташована Сонячна система.

kepler-space-telescope
Телескоп "Кеплер"
Science Examiner

Kepler був запущений в 2009 році для пошуку екзопланет, проте в травні 2013 року вийшов з ладу, після чого фахівці NASA відправили його в режим гібернації. Однак на початку серпня 2018 року апарат передав на Землю інформацію про 44 планети. Таким чином апарату вдалося виявити в цілому 2600 планет в галактиці Чумацький шлях.

Нагадаємо, що раніше в Сонячній системі виявили об'єкти зі світу мертвих, а також астрономами був отриманий найдетальніший знімок центру Чумацького Шляху.

Джерело: Newsweek