Смартфони кишать бактеріями гірше громадських туалетів

Нові дослідження показали жахливі результати про ступінь забрудненості сучасних смартфонів

Кількість бактерій на смартфонах більша, ніж на клавіатурі. Фото: Tata CLiQ
Кількість бактерій на смартфонах більша, ніж на клавіатурі.
Фото: Tata CLiQ

Нові дослідження британських вчених з Insurance2go показали жахливі результати про ступінь забрудненості сучасних смартфонів. На трубках користувачів знаходиться 100 разів більше бактерій, ніж під сидінням громадських туалетів.

Найбруднішим місцем на Android-смартфонах виявилася тильна сторона пристрою, особливо у тих моделей, де на ній розташована кнопка розблокування екрану. У iPhone найбруднішим місцем виявилася кнопка "Додому".

e4af05b3-9e97-4707-99b4-8cc61770e87f-large16x9_dirtycellphones2_frame_30602
Найбрудніше місце у iPhone – кнопка "Додому"
WGME

Така кількість бруду пов'язано з тим, що більше третини власників смартфонів у Великобританії зізналися, що ніколи не чистили свій телефон, і лише 0,05% власників чистили свій смартфон менше одного разу за півроку.

Вчені взяли проби з iPhone 6, Samsung Galaxy 8 і Google Pixel для перевірки рівнів аеробних бактерій і цвілі. Для всіх трьох телефонів на екранах були найвищі рівні бактерій: 100 КУО (колонієутворюючих одиниць) на квадратний сантиметр для Samsung Galaxy, 40 КУО для iPhone і 12 КУО для Google Pixel.

htc_one_max_35829189_06
Найбрудніше місце у Android-смартфонів – тильна сторона у сканера відбитків
CNet

Для порівняння на офісній клавіатурі і мишці знайшли всього 5 КУО і 24 КУО на сидінні для унітазу громадського туалету – таку ж кількість виявили на б'юті-блендері, в той час як на макіяжній щітці знайшли всього 0,4 КУО, але була виявлена цвіль.

Дерматологи попереджають, що високий рівень мікробів на наших телефонах можуть викликати серйозні шкірні захворювання.

"Наші смартфони – дійсно величезне джерело забруднення. Величезна концентрація мікроскопічних бактерій на екрані вашого телефону, змішана з макіяжем і потом на шкірі, поряд з теплом від телефону, є живильним середовищем для розмноження бактерій. Це призводить до закупорювання пір і часто є причиною запалень і вугрів", – прокоментувала дерматолог Ширін Лахани з Elite Aesthetics.

Щоб убезпечити свою шкіру від згубного впливу мікробів, вчені рекомендують користуватися гарнітурою, а також регулярно протирати екрани смартфонів спиртовими серветками, щоб знищити якомога більше хвороботворних бактерій.

Нагадаємо, що раніше в тілі людини виявлено новий орган, а вчені зробили сенсаційне відкриття про вік життя на Землі.

Джерело: The Daily Mail