Телескоп Hubble зробив знімок крижаної блакитної туманності

Планетарна туманність є одним зі схожих об'єктів Чумацького Шляху, фото spacetelescope.org

На новому знімку, зробленому телескопом Hubble, можна розглянути крила планетарної туманності Hen 2-437, блакитний колір якої нагадує паморозь.

Знімок був опублікований на офіційному сайті телескопа. Hen 2-437, яка розташовується в сузір'ї Лисички, вперше була відкрита в 1946 році Рудольфом Мінковським, передає ZN.UA. Планетарна туманність є одним з трьох тисяч схожих об'єктів Чумацького Шляху. Планетарні туманності утворюються тоді, коли зірка, що нагадує масою Сонце, досягає кінця свого життя. Зірка розбухає, а потім викидає свої зовнішні шари в космос. Зовнішня речовина зірки, з якої була утворена Hen 2-437, поширилося в космос двома "крилами" крижаного блакитного кольору.

Раніше повідомлялося про те, що астрономи за допомогою телескопів Hubble і Spitzer виявили найменшу галактику раннього Всесвіту. Галактика існувала вже через 400 млн років після Великого Вибуху, тобто 13,8 млрд років тому.