Книги на літо

Степан у Каннах

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Брежнєва та фури

ТОП-10 перших літаків і вертольотів великих радянських конструкторів

Всі великі авіаконструктори колись дебютували

АНТ-1 (1923), перший літак конструкції Андрія Туполєва. Досвідчена одномісна спортивна машина здійснила перший політ 21 жовтня 1923 року. Туполєв до того займався розробкою глісерів і аеросаней, і найпростіший АНТ-1 став, швидше, пробою пера для новоствореного КБ. Туполєву на момент закінчення робіт над літаком виповнилося 35 років. Сам АНТ-1 існував в єдиному екземплярі і був планово розібраний 1937 року.
АНТ-1 (1923), перший літак конструкції Андрія Туполєва. Досвідчена одномісна спортивна машина здійснила перший політ 21 жовтня 1923 року. Туполєв до того займався розробкою глісерів і аеросаней, і найпростіший АНТ-1 став, швидше, пробою пера для новоствореного КБ. Туполєву на момент закінчення робіт над літаком виповнилося 35 років. Сам АНТ-1 існував в єдиному екземплярі і був планово розібраний 1937 року.
ЦКБ-26 (1935), перший літак конструкції Сергія Ільюшина. Експериментальний бомбардувальник, створений в рамках держзавдання (іншим учасником
ЦКБ-26 (1935), перший літак конструкції Сергія Ільюшина. Експериментальний бомбардувальник, створений в рамках держзавдання (іншим учасником "соціалістичного змагання" було КБ Сухого). Мав також код ББ ( "ближній бомбардувальник"), як і багато інших радянських літаків того часу. На момент роботи Ільюшину виповнився 41 рік, до того він працював в ЦАГІ та інших радянських КБ. Сам ЦКБ-26 був побудований в єдиному екземплярі, але на його основі був створений серійний (1 528 машин) бомбардувальник ДБ-3.
АІР-1 (1927), перший літак конструкції Олександра Яковлєва. Свій перший планер АВФ-10 розробив ще школярем, в 17-річному віці, а через чотири роки 21-річний вундеркінд запропонував і отримав фінансування на будівництво першого літака. Назва АІР пішла від бортового номера літака RR-AIR (або від абревіатури початкової назви на честь голови Раднаркому
АІР-1 (1927), перший літак конструкції Олександра Яковлєва. Свій перший планер АВФ-10 розробив ще школярем, в 17-річному віці, а через чотири роки 21-річний вундеркінд запропонував і отримав фінансування на будівництво першого літака. Назва АІР пішла від бортового номера літака RR-AIR (або від абревіатури початкової назви на честь голови Раднаркому "А.І. Риков").
Ан-2 (1947), перший літак конструкції Олег Антонова. До нього КБ Антонова займалося планерами (тому й нумерація не з одиниці), а потім
Ан-2 (1947), перший літак конструкції Олег Антонова. До нього КБ Антонова займалося планерами (тому й нумерація не з одиниці), а потім "видало" найпопулярніший багатоцільовий літак Радянського Союзу. Ан-2 в різних модифікаціях було вироблено в кількості понад 18 000 штук, перший політ він здійснив 31 серпня 1947 року, багато "Анів-2" літають досі. Антонову на момент створення літака був 41 рік.
І-4 (1927), перший літак конструкції Павла Сухого і перший же вітчизняний суцільнометалевий винищувач. На момент його створення 31-річний Сухий працював в КБ Туполєва, і І-4 (
І-4 (1927), перший літак конструкції Павла Сухого і перший же вітчизняний суцільнометалевий винищувач. На момент його створення 31-річний Сухий працював в КБ Туполєва, і І-4 ( "Винищувач-4") мав другу назву АНТ-5. Туполєв здійснював нагляд за конструюванням, але, в принципі, до процесу не втручався. І-4 виявився досить вдалим і був побудований в кількості 369 екземплярів.
У-1 (1921), перший літак конструкції Миколи Полікарпова. Полікарпов був другом і соратником Сікорського, але на відміну від останнього від еміграції відмовився і працював в СРСР. Навчальний У-1 був розроблений на базі трофейного британського Avro 504 за участю, до речі, Сергія Ільюшина. Полікарпову, на той момент головному конструктору Державного авіазаводу №1 (раніше –
У-1 (1921), перший літак конструкції Миколи Полікарпова. Полікарпов був другом і соратником Сікорського, але на відміну від останнього від еміграції відмовився і працював в СРСР. Навчальний У-1 був розроблений на базі трофейного британського Avro 504 за участю, до речі, Сергія Ільюшина. Полікарпову, на той момент головному конструктору Державного авіазаводу №1 (раніше – "Дукса"), було 29 років.
МіГ-1 (1940), перший літак розробки Артема Мікояна і Михайла Гуревича. На ділі роботу над ним розпочинав Полікарпов – тоді він носив назву І-200, але 1939 року креслення передали новоствореному КБ МіГ, і його керівники закінчили розробку. Мікояну було на той момент 35 років, Гуревичу – 43.
МіГ-1 (1940), перший літак розробки Артема Мікояна і Михайла Гуревича. На ділі роботу над ним розпочинав Полікарпов – тоді він носив назву І-200, але 1939 року креслення передали новоствореному КБ МіГ, і його керівники закінчили розробку. Мікояну було на той момент 35 років, Гуревичу – 43.
МБР-2 (1932), перший літаючий човен Георгія Берієва. 29-річний Берієв щойно був призначений до авіаконструкторської групи запрошеного до СРСР француза Поля Еме Рішара. Але Рішар повернувся на батьківщину, не чекаючи закінчення контракту, і, по суті, розробка першої радянської літаючого човна лягла на молодого інженера Берієва. Із завданням він впорався. Перший політ МБР-2 зробила 31 травня 1932 року, всього було випущено 1365 екземплярів.
МБР-2 (1932), перший літаючий човен Георгія Берієва. 29-річний Берієв щойно був призначений до авіаконструкторської групи запрошеного до СРСР француза Поля Еме Рішара. Але Рішар повернувся на батьківщину, не чекаючи закінчення контракту, і, по суті, розробка першої радянської літаючого човна лягла на молодого інженера Берієва. Із завданням він впорався. Перший політ МБР-2 зробила 31 травня 1932 року, всього було випущено 1365 екземплярів.
КАСКР-1
КАСКР-1 "Червоний інженер" (1929), перша робота Миколи Камова, ще не вертоліт, а автожир. Власне, перший радянський автожир, що тут говорити. Працюючи в відділі досвідченого літакобудування, разом з інженером Миколою Скржинським, Камов побудував цю машину, по суті, на ентузіазмі, було йому тоді 27 років. Згодом він став провідним радянським конструктором вертолітної техніки.
ГМ-1 (1948), перший вертоліт Михайла Міля і перший радянський серійний вертоліт – вже під назвою Мі-1. ГМ-1 розшифровується як
ГМ-1 (1948), перший вертоліт Михайла Міля і перший радянський серійний вертоліт – вже під назвою Мі-1. ГМ-1 розшифровується як "Гелікоптер Міля-1". До війни Міль працював інженером у Миколи Камова і брав участь у створенні радянських автожирів. На момент розробки ГМ-1 йому було 39 років.
1/10

Видання "Популярная Механика" підготувало ТОП-10 перших літаків і вертольотів великих радянських конструкторів.

Реклама

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти