Вчені знайшли останки вагітного предка динозавра віком 245 млн років

Викопні рештки діноцефалозавра були знайдені на півдні Китаю

Вчені зробили нове відкриття. Ілюстрація до публікації: AFP

Палеонтологи виявили останки предка динозавра. Виявилося, що він був самкою ще й вагітною – всередині виявився плід, що сформувався. Про знахідку вони розповіли в журналі Nature Communications.

Викопні рештки віком 245 млн років були знайдені на півдні Китаю. Вони належали діноцефалозавру – древньому плазуну з довгою, майже двометровою шиєю.

При цьому знайдену всередині динозавра ще одну невелику тварину дослідники спочатку прийняли за здобич, але подальший аналіз показав, що це був ненароджений діноцефалозавр.

Вчені з'ясували, що дитинча знаходилося в згорнутому стані, характерному для ембріонів, що виключало версію того, що його проковтнули.

Діноцефалозавр відноситься до інфракласу архозавроподібних, в даний час представлених крокодилами і птахами. Вчені відзначають, що це перша знахідка, що показує, що серед архозавроподібних були живонароджуючі, а не тільки яйцекладні види.

Джерело: gazeta.ru