Головна Сьогоднi

Вчені навчилися дистанційно керувати зграями живих риб

Американським біологам вдалося подружити риб-роботів з їх природними представниками фауни

<p style="text-align: justify;">Керувати природою, як виявилося, можливо. Фото: pixabay</p>
Керувати природою, як виявилося, можливо. Фото: pixabay

Американські біологи, використовуючи останні досягнення з впровадження 3D-технологій, створили аналоги акваріумних рибок для дослідження взаємодії між представниками біологічних форм і їх аналогів. Виявилося, що вченим вдалося "подружити" риб-роботів з їх природними представниками фауни.

Головним результатом досліджень став той факт, що тепер рибами можна управляти за допомогою їх "двійників". Це актуально особливо зараз, коли в умовах природних катаклізмів і переформатування клімату, представники фауни найчастіше дезорієнтовані і здійснюють дії, що виходять за догматичні рамки основного інстинкту самозбереження.

Повномасштабні дослідження в цьому напрямку почалися ще три роки тому, коли управління поведінкою біологічної істоти було зроблено за участю Astronotus ocellatus, а потім і найпростіших рибок Danio rerio. На даний час, вчені розвивають і розширюють сферу взаємодії риб з рибо-роботами. В основному використовується вивчений і впроваджений алгоритм рухів тіла риб в тих чи інших обставинах.

Нагадаємо, раніше ми обговорювали, що чекає людство після глобальної роботизації,