Вчені назвали терміни настання кисневої катастрофи на Землі

Раніше фахівці вважали, що киснева катастрофа сталася приблизно на 100 мільйонів років пізніше, ніж передбачає нове дослідження

Фото: pixabay.com

Геологи назвали терміни настання кисневої катастрофи на Землі. На їхню думку, глобальна зміна складу атмосфери планети відбулася 2426-2460 мільйонів років тому.

До своїх висновків вчені прийшли, провівши датування магматичних порід з Південної Африки.

У досліджених зразках за допомогою уран-свинцевого методу автори виявили хімічні свідоцтва різкого підвищення вмісту кисню в стародавній атмосфері, що відповідає, на думку вчених, термінам настання кисневої катастрофи.

В цей час, приблизно 2,45 мільярда років тому, планета була майже повністю вкрита снігом і льодом (полярні шапки поширювалися майже до екватора), а гідросфера була практично ізольована від атмосфери.

Раніше вчені вважали, що киснева катастрофа сталася приблизно на 100 мільйонів років пізніше, ніж передбачає нове дослідження. У роботі, опублікованій в травні 2016 року в журналі Nature Geoscience, причиною збагачення киснем атмосфери планети геофізики назвали тектонічну активність.

Раніше повідомлялося, що
 вченізнайшлипричинурозворотумагнітногополя Землі. Фахівцівважають,щопричиноюцьогоєПівденно-атлантичнааномалія,що простягаєтьсявПівденній півкуліміжЗімбабвеіЧилі.

Джерело: Lenta.ru