Вчені пояснили мускулистість чоловіків в порівнянні з жінками

Дослідження опубліковане в журналі PLOS Genetics

Вчені пояснили мускулистість чоловіків в порівнянні з жінками

Французькі вчені показали, що вірусний білок, відповідальний за формування плаценти, також сприяє зростанню м'язової тканини у самців мишей. Це дозволяє, на думку вчених, зрозуміти, чому чоловіки, як правило, більш м'язисті, ніж жінки. Дослідження опубліковане в журналі PLOS Genetics, коротко про неї повідомляє видання Nature News.

Вчені провели досліди, в яких видаляли у мишей гени, відповідальні за синтез білків syncytin A і syncytin B. Ліквідація відразу двох генів була смертельна для тварин, а знищення тільки гена, відповідального за syncytin B, приводила до слабкого потомства – самці, що народжувалися в подальшому, були легше на 18 відсотків в порівнянні з фізіологічною нормою.

Подальші дослідження показали, що syncytin бере участь в процесах, пов'язаних з імунітетом і формуванням міобластів – попередників м'язових клітин. Вчені довели, що зниження маси тіла у мишей без syncytin B пов'язане саме з деградацією м'язової тканини.

У 2000 році біологи довели, що поверхневі білки syncytin мають вірусне походження. У ссавців вони з'явилися приблизно 30 мільйонів років тому. Вчені відзначають, що syncytin у мишей з'явився від іншої групи ретровірусів, ніж у людей.

Джерело: Lenta.ru