Вчені відкрили нового ссавця

Новий вид довговухої стрибунки, який був виявлений в пустелі Намібії на півдні Африки

Фото: Lennart Tange/flickr.com

221 новий вид представників фауни відкрили в минулому році американські вчені. Переважають мурахи – 110 видів і риби – 28.

Вони внесли в список тварин ще одне ссавець. Це новий вид довговухої стрибунки, який був виявлений в пустелі Намібії на півдні Африки. Це найменший з уже відомих науці 19 стрибунок. Розмір його тільця не перевищує 10 см. Цікаво, що генетично найближчими родичами стрибунок є зовсім не землерийки, дуже з ними зовні схожі, а такі гіганти, як слони, морські корови і трубкозуби.

Серед "гучних" знахідок року – і зуб стародавньої великоротий акули, яка є предком сучасної атлантичної піщаної акули. По зубу віком близько 23 мільйонів років вченим вдалося відновити вигляд і спорідненість цього предка.

У числі більш дрібних відкриттів – черевоногі молюски, жуки, павуки, а також знайдений на Філіппінах гігантський глибоководний вугор. Словом, тільки далеким від науки людям здається, що на Землі все живе вже відкрито. Вчені стверджують зворотне: сьогодні людству відомо лише 10% з усіх можливих мешканців флори і фауни.