Вчені відкрили секрет щастя

Вчені відкрили секрет щастя, фото fit4brain.com/24

Колобрація нейробіологів провела кілька дослідження, які допомогли встановити, що щедрість – це секрет щастя, повідомляє med-heal.ru

Було встановлено, що на нервовій системі людини позитивно позначаються великодушність і хороша поведінка, результати роботи можна прочитати в одному із зарубіжних наукових журналів.

В експерименті брали участь респонденти, яких розділили на дві групи. Учасники з першої групи протягом чотирьох тижнів роздавали людям гроші, а люди з другої – витрачали гроші виключно тільки на себе.

Після цього всі учасники пройшли обстеження за допомогою функціональної магнітно-резонансної томографії. Було встановлено, що у добровольців з першої групи працювала частина головного мозку під назвою скронево-тім'яний вузол, а також орбітофронтальна кора, вентральний стріатум.

За допомогою даного експерименту було зроблено висновок, що всі економічні теорії не можна порівнювати з природною щедрістю і безкорисливістю.

Раніше психологи розповіли про те, як впустити в своє життя щастя.