Вчені відкрили три планети з придатними для життя умовами

Відкриття вдалося зробити за допомогою телескопа TRAPPIST

Вчені зробили неймовірне відкриття. Фото: AFP
Вчені зробили неймовірне відкриття.
Фото: AFP

Європейські астрономи відкрили одразу три планети, які знаходяться всередині "зони життя" – це зона навколо світила, в якій можливе існування води в рідкому вигляді, а, отже, є умови для зародження живих організмів.

Планети обертаються на коротких орбітах навколо ультра-холодної карликової зірки в сузір'ї Водолія, всього 40 світлових роках від Землі.

Відкриття вдалося зробити за допомогою недавно побудованого телескопа TRAPPIST, встановленого в чилійській обсерваторії Ла-Сілла, передає РІА Новини. Спостерігаючи за тьмяною зіркою-карликом, який отримав назву TRAPPIST-1, вчені виявили серію характерних падінь в яскравості світила – зазвичай це відбувається, коли планета загороджує собою світло зірки.

Відповідно до зроблених висновків, знайдені планети приблизно рівні Землі по масі і по діаметру. На їх поверхні панують відносно низькі температури – від 11 до 120 градусів Цельсія для першої планети, близько мінус 30 – плюс 68 градусів для другої, і мінус 73 – плюс 7 градусів – для третьої.

Отримати більш точні дані і перевірити, чи дійсно можливе життя на цих планетах, вчені зможуть вже зовсім скоро. Будується зараз космічний телескоп "Джеймс Уебб" зможе в 2018 році сфотографувати ці планети, вивчити склад їх атмосфери і виміряти температуру поверхні. Таким чином, у TRAPPIST-1 з'явиться шанс стати володаркою першої екзопланети, можливість існування життя на якій буде підтверджена прямими спостереженнями.

Раніше повідомлялося, що вчені виявили споріднену Землі комету.

Джерело: РІА Новини