Вчені підозрюють про існування життя в Альфа Центавра

На деяких планетах системи умови для життя навіть краще, ніж в Сонячній

Альфа Центавра. Фото: apod.nasa.gov
Альфа Центавра.
Фото: apod.nasa.gov

Вчені виявили ймовірність позаземного життя в Альфа Центавра. Вони вивчали дані і виявили, що на деяких планетах системи умови для життя навіть краще, ніж в Сонячній.

Не так давно вчені заявили про ймовірність появи інопланетних істот в сусідній із Сонячною системою Альфа Центавра. Вони з'ясували, що дві з трьох зірок відповідають всім критеріям для того, щоб підтримувати життя на планетах.

Альфа Центавра, яка знаходиться по сусідству із Сонячною системою, розташована в 4 світлових роках (що становить близько 40 трлн кілометрів від Сонця), в її склад входять три зірки: A і B, досить близько розташовані один до одного, і C, вона ж Проксима Центавра. Остання є червоним карликом, умови якого дозволяють появу життя
.

ВченіУніверситетуКолорадовивчалиданізобсерваторіїNASA"Chandra"івиявили,щонадеякихпланетахзАльфаЦентаврашансівпоявиорганічнихорганізмівнавітьбільше,ніжвСонячнійсистемі.

Великий Стівен Хокінг, який помер цього року, передбачив загибель людства і втечу з вмираючої Землі в Альфа Центавра. Також деякі вчені висували теорію про те, що людство почало заселяти Сонячну систему, прилетівши з сусідньої Альфа Центавра. Можливо, що ті живі організми, які можуть заселяти Альфа Центавра, є далекими предками людства, але відповідь на це питання людям ще належить дізнатися.

Про те,колиподорожівкосмосстанутьдоступнимидлявсіх,дивітьсянавідеонижче