Вчені наблизилися до розуміння глибинних причин появи раку легенів

Фото likar.info

Фахівці з'ясували, що ген KRAS не є першопричиною виникнення раку легенів, як передбачалося до теперішнього моменту. Тепер учені припускають, що для боротьби з хворобою можна впливати на білок FADD, який "примушує" ген KRAS ставати злоякісним і викликати рак легенів. Повний звіт про відкриття фахівців можна прочитати в журналі Science Signaling повідомляє "Газета.Ru".

Коли ген KRAS активний, білок запускає процес під назвою фосфорілування.

Експерименти на мишах показали, що прямий вплив на виникнення ракової пухлини надає активність не гена, а білка.

Процес фосфорілування проходить за участю білка CK1-alpha. Фахівцям вдалося довести, що, якщо активність цього білка буде блокована, то ланцюжок реакцій, ведуча до формування ракової пухлини, що не буде запущена. Відкриття дає вченим надію на те, що їм вдасться боротися проти раку легенів.