Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Брежнєва та фури

Вчені розгледіли в телескоп планету розміром з Землю, на якій теж може існувати життя

Така планета вперше виявлена в нашій галактиці

Американські вчені за допомогою телескопа "Кеплер" вперше виявили в нашій галактиці планету розміром з Землю, на якій потенційно може існувати біологічне життя.

Як пише ІТАР-ТАСС, за назвою телескопа нова планета отримала умовне позначення Кеплер-186f. "Її відкриття стало значним кроком у пошуку таких же світів, який існує на Землі", – заявив начальник астрофізичного управління NASA Пол Герц.

Він пояснив, що нова екзопланета розташована в так званій зоні проживання, тобто на такій відстані від своєї зірки, яке дозволяє їй зберігати на своїй поверхні помірну температуру, необхідну для існування води в рідкому вигляді. Всі інші планети, які раніше вдавалося виявити в таких зонах, щонайменше на 40% більше Землі.

Кеплер-186f знаходиться в сузір'ї Лебедя на відстані близько 500 світлових років від Землі. Вона обертається по орбіті навколо червоного карлика – відносно невеликої і холодної зірки, приблизно в два рази поступається за розмірами Сонцю. Період обертання дорівнює 130 дням. Визначити масу і склад планети вчені поки не можуть, але припускають, що на її поверхні переважають тверді гірські породи. Залишається поки загадкою і атмосфера Кеплера-186f, від якої залежить температура на поверхні.

"Той факт, що планета знаходиться в зоні проживання, ще не означає, що на ній є життя", – підкреслив фахівець з космічного центру імені Еймса Томас Барклі. За його словами, Кеплер-186f має багато схожого з Землею, але його швидше слід вважати " не близнюком, а двоюрідним братом" нашої планети. Інші планети, що обертаються навколо червоного карлика в сузір'ї Лебедя, не входять до числа потенційних кандидатів на підтримку умов для зародження біологічного життя – температура на їх поверхні для цього занадто висока.