Вчені склали карту Землі для прибульців з космосу

Дослідники представили Землю, як екзопланету, і склали двовимірну карту для інопланетян

Як виглядає Земля з відстані в кілька світлових років
Фото: Live Science

В пошуках екзопланет за межами Сонячної системи астрономи бачать планети як дуже тьмяні точки світла, а часом навіть фіксують їх тільки як загасання зірки, коли по диску проходить їх силует. Нещодавно вчені замислилися над тим, як виглядає наша Земля для розумних інопланетних форм життя. За якими ознаками прибульці визначили б, що на нашій планеті існує життя?

Дивіться також в сюжеті про те, як в США готуються до зустрічі з інопланетянами:

Щоб відповісти на таке важливе питання для науки, група вчених перевернула проблему з ніг на голову: вони зробили знімки нашої населеної Землі і перетворили їх на щось, що побачать астрономи-інопланетяни на відстані в кілька світлових років. Про це повідомляє ScienceMag.

Команда використовувала близько 10 тисяч знімків нашої планети, зроблених супутником NASA в глибокому космосі (DSCOVR), який знаходиться в точці гравітаційного балансу між Землею і Сонцем, що дозволяє йому бачити тільки денний бік планети. Зображення були зроблені на 10 різних довжинах хвиль кожні 1-2 години протягом 2016 і 2017 років.

Двовимірна карта Землі, як її бачать з далекого космосу
Фото: Sciencemag

Потім вони в кілька разів зменшили масштаб, щоб імітувати величину відстані в кілька світлових років. Порівнявши зображення з оригіналами, дослідники виділили параметри, які найбільше характеризують частини Землі, що найбільше виділяються. Так, на отриманій моделі можна ясно розрізнити різкі силуети Африки, Азії, а також Північної і Південної Америки.

Таке дослідження допоможе при пошуках екзопланет і, зокрема, дозволить дізнатися, чи є у досліджуваних планет океани, хмари, крижані шапки, і яка там панує температура – ключові вимоги для населеного світу.

Зелені області представляють собою сушу, сині – воду, а червоні – берегову лінію
Фото: Sciencemag

"Ми представляємо вам першу двомірну карту поверхні Землі, реконструйовану зі свідчень кривої блиску без будь-яких припущень про її спектральні властивостя. Наше дослідження є основою для реконструкції поверхневих характеристик землеподобних екзопланет", – заявили вчені.

Нагадаємо, що раніше гігантська куля з космосу вночі висвітлила острів Сардинія. А нещодавно астрономи зловили 8 таємничих послань з глибокого космосу.

Джерело: Sciencemag