Вчені з'ясували, як можна привчити дітей до правильного харчування

В експерименті взяли участь 400 дітей у віці 10-11 років

Вчені з'ясували, як можна привчити дітей до правильного харчування
Фото: Олександр Яремчук

Ігрова форма подачі інформації допоможе дітям сформувати правильну харчову поведінку. До такого висновку прийшли вчені з США. Відповідне дослідження опубліковане в Journal of Nutrition Education & Behavior.

В експерименті взяли участь 400 дітей у віці 10-11 років. Їхнім завданням було пройти 10 рівнів комп'ютерної гри Squires Quest! II, яка була створена для того, щоб стимулювати споживання фруктів і овочів.

У підсумку, 79% учасників повністю досягли поставлених у грі цілей і змінили своє ставлення до овочів і фруктів протягом півроку в позитивну сторону. Вчені пояснюють це не лише тим, що ретельне виконання всіх завдань контролювалося батьками, але і цікавістю самих дітей, для яких це було не тільки розвагою, але й джерелом нових знань про харчування.

Дослідники планують провести повторне більш широке дослідження, оскільки проблема здорового харчування серед підлітків у багатьох країнах стоїть досить гостро.

Джерело: РІА Новини