Вчені з'ясували причини оптимізму свиней

Тварини, що живуть в комфортних і світлих приміщеннях, частіше чекали доброго, показало дослідження

Фото: pixabay.com

Свині, як і люди, бувають оптимістами і песимістами. На їхнє ставлення до життя впливають умови проживання. Про це говорять результати дослідження, опубліковані в в журналі Biology Letters.

Експеримент проводився на групі з 36 свиней. Їх запускали в загін, де стояли дві балії з їжею – в одній був шоколад, а в іншій – кавові боби (через гіркий смак вони не дуже подобаються тваринам). Між ними стояло ще одне корито, пусте.

Свиней, які в першу чергу направлялися до порожньої балії, вчені вважали оптимістами: на думку дослідників, ці тварини очікували, що там з'явиться щось ще більш смачне, ніж шоколад.

За словами вчених, на настрій свиней дуже вплинули умови проживання. Тварини, що живуть в комфортних і світлих приміщеннях, частіше чекали хорошого. Тісний загін і тонка солом'яна підстилка перетворювали піддослідних в песимістів.

За словами дослідника Лізи М. Коллінз, механізм прийняття рішення виявився в цілому схожий з людським.

У 2015 році група вчених з Манчестерського університету з'ясувала, що людський нюх змінився в ході еволюції, в тому числі і завдяки одомашненню свиней. Роль в цьому зіграв запах андростерона, феромона, який виробляється як кнурами, так і кабанами.

Джерело: Lenta.ru