Вченим вдалося визначити найдавнішого спільного "предка" всього живого

Вченим вдалося визначити найдавнішого спільного "предка" всього живого. Фото: instagram.com/dentalpluss
Вченим вдалося визначити найдавнішого спільного "предка" всього живого.
Фото:  instagram.com/dentalpluss

Вчені визначили спільну форму життя всіх живих видів на планеті.

Про це в понеділок, 25 липня, розповіли дослідники Інституту молекулярної еволюції Університету імені Гейнріха Гейне в німецькому Дюссельдорфі, повідомляє DW.

Найпростіший одноклітинний організм не потребував кисню і жив при температурі 100 градусів за Цельсієм у так званих гідротермальних джерелах в морі на великих глибинах близько 3,8 млрд років тому.

Життя організму, що отримав назву Luca (Last Універсальний Common Ancestor – останній всесвітній спільний предок) описано в науковому журналі Nature Microbiology. Для обміну речовин одноклітинний організм використовував вуглекислий газ, водень і азот і не потребував кисню. Всі хімічні реакції Luca здійснював без допомоги сонячного світла. При цьому він міг використовувати такі речовини, як залізо, сірка, нікель і селен.

Вчені припускають, що він і був тим самим першим живим організмом, від якого потім розвинулися бактерії, гриби і тварини, в тому числі і людина.

Джерело: уніан