Головна Сьогодні
Новини компаній

Українці заощадили п'ять мільйонів гривень на "Чорній п'ятниці"

Розпродаж Black Friday 2018 дозволив покупцям заощадити мільйони гривень на покупках в MOYO

Покупці зберегли понад 5 млн гривень на акційних пропозиціях в MOYO. Такі дані наводять аналітики компанії за результатами розпродажу, який проходив на сайті та роздрібних магазинах мережі в період з 15 по 26 листопада.

Цього року найбільшим попитом в період розпродажу користувалися телевізори і смартфони. Зазначимо, що більш затребуваними були телефони вартістю до 10 тис. грн, а телевізори купувалися, в основному, за 15-20 тис. грн. Високі знижки на ігрову консоль PlayStation 4, а також аксесуари і гри до неї, вивели продукцію Sony в Топ найбільш затребуваних товарів "Чорної п'ятниці".

Ще однією популярною категорією товарів "Чорної п'ятниці" цього року стали ноутбуки. При цьому попит мали як "бюджетні" моделі вартістю до 10 тис. грн, так і представники високого цінового сегменту, оскільки на них знижки були особливо відчутні.

В MOYO вказують, що в період розпродажу покупці щодня робили в середньому на 50% більше покупок, ніж в звичайний день. Тоді як в саму "Чорну п'ятницю" цей показник виріс на 150%.

Довідка про компанію:
MOYO — мультиформатна мережа магазинів, що об'єднує стандартні роздрібні магазини та інтернет-магазин. Історія компанії почалася в 2009 році, коли був відкритий перший роздрібний магазин. На сьогоднішній день мережа MOYO налічує 46 магазинів і представлена в 26 містах України. Клієнти можуть купити товар в роздрібних магазинах, а також оформити замовлення в інтернет-магазині www.moyo.ua.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь