В Австралії виявили новий вид гігантських динозаврів

Вчені припускають, що титанозаври були поширені по всій планеті

Фото: pixabay.com

Австралійські вчені виявили на континенті новий вид величезних травоїдних динозаврів – саваннозаврів (Savannasaurus).

Зріст динозавра відповідав такому у сучасного жирафа, а довжина його тіла становила 15 метрів.

Відкритий дослідниками вид відноситься до роду титанозаврів. На думку австралійських палеонтологів, стародавні рептилії жили на континенті близько 95-98 мільйонів років тому.

Вчені припускають, що титанозавра в ті часи були поширені по всій планеті. На користь цієї гіпотези говорять останки представників даного роду, виявлені в Південній Америці. При цьому процес розселення древніх рептилій відбувався не пізніше 105 мільйонів років тому. Саме тоді глобальне потепління зруйнувало природний сухопутний шлях тварин з Південної Америки до Австралії через Антарктиду.

Австралійські палеонтологи разом з колегами продовжать розкопки для того, щоб підтвердити цю теорію.

Раніше вчені провели дослідження, за підсумками якого прийшли до висновку, що вимерлі види динозаврів можна буде оживити.

Джерело: Lenta.ru