У глибокому космосі виявили "примарні" об'єкти: фото

Неймовірної краси утворення є залишками давно підірваних зірок

Фото: NASA

Орбітальний телескоп "Хаббл" сфотографував яскраво-блакитні утворення, що дрейфують далеко в космосі на відстані 1000 світлових років від Землі. Космічне агентство назвало ці об'єкти "примарним світлом", яке свідчить про народження нової зірки – коли утворюються нові світила, вони викидають у космос колосальну кількість матерії багатої енергією, відомої як плазма.

На опублікованій фотографії яскраво-блакитні утворення – це явні ознаки дуже розігрітого газу або плазми, що стикається з величезним скупченням пилу. Як говорить NASA, ці "примарні" маси хоч і виглядають фантастично, але є тимчасовим формуванням, оскільки "вони охолонуть, розсіються і зникнуть протягом пари десятків тисяч років".

Фото: NASA

Певне формування з пилу і газу є частиною величезної туманності, що залишилася після зірок, які вибухнули . З цих залишків надалі формуються нові зірки.

Сині згустки рухаються зі швидкістю 241 тисячі км/год у напрямку лівого верхнього кута (з нашої точки зору). Всього існує п'ять таких примарних згустків, що пронизують космос. Астрономи стверджують, що всередині цього формування ховається новостворена зірка, що отримала назву SVS 13 – її буде видно тільки після того, як пил, газ і плазма з часом розсіються.

Коли подорожі в космос стануть доступними для всіх:

Напомним, что ранее NASA визнали мертвим марсохід "Оппортьюніті". А днями во Вселенной знайшли таємничУ "невидиму" речовину

Джерело: Mashable