У Чумацькому шляху існує інопланетна цивілізація – вчені

Фахівці вважають, що інопланетяни можуть вийти на контакт, маючи в своєму розпорядженні відповідну технологію

У Чумацькому шляху ми не самотні. Фото: з відкритих джерел
У Чумацькому шляху ми не самотні.
Фото: з відкритих джерел

Вчені Луїс Анкордокі, Сусанна Вебер, Хорхе Соріано завдяки своїм розрахунками змогли визначити, що в Чумацькому шляху існує одна високотехнологічна інопланетна цивілізація, повідомляє Lenta.ru, маючи в своєму розпорядженні препринт дослідження американців.

Повідомляється, що вченим вдалося зробити це відкриття завдяки модифікації рівняння Дрейка, яке представляє собою рівність, з одного боку якого знаходиться твір семи множників, а з іншого – число позаземних цивілізацій.

Фахівці показали, що в галактичних масштабах, тобто в межах десяти кілопарсек від Сонця, що можна порівняти з радіусом диска Чумацького шляху, знаходиться як мінімум одна інопланетна цивілізація, в розпорядженні якої є доступні для комунікації з Землею засоби.

У підході вчених кількість планет з цивілізаціями, здатними на контакт, виявляється пов'язаним з темпами народження небесних тіл, розташованих в межах зони населеності навколо материнської зірки. Існуванню життя, в свою чергу, можуть загрожувати потужні гамма-сплески.

Фахівці вважають, що космічні обсерваторії TESS (Transiting Exoplanet Survey Satellite) і JWST (James Webb Space Telescope, які готуються до запуску, дозволять перевірити висновки роботи.