В надрах Землі виявлений законсервований океан

Вчені зробили нове відкриття. Фото: AFP
Вчені зробили нове відкриття.
Фото: AFP

Британські та американські геофізики виявили в глибоких надрах Землі законсервований водяний океан. Дослідження опубліковане в Proceedings of the National Academy of Sciences, про нього повідомляє Університет штату Флорида.

Великі обсяги води знаходяться на глибині 400-600 кілометрів від поверхні планети і законсервовані в гідратованих мінералах, зокрема, в брусах. Дослідження вчених дозволило показати, що цей мінерал, що включає в себе воду, при високому тиску є термодинамічно стійким.

До своїх висновків геофізики прийшли, провівши безліч комп'ютерних квантово-механічних розрахунків, що дозволяють зрозуміти властивості брусита при високому тиску.

Вчені відзначають, що наявність води в глибоких надрах Землі грає важливу роль в геологічній активності планети і кліматичні зміни. Надалі вчені планують провести точну оцінку кількості пов'язаної з гідратованими мінералами води всередині планети.

Раніше вчені повідомили, що на Землі може з'явитися неживий океан.

Джерело: Lenta.ru