Головна Сьогоднi

У Сонячній системі виявили об'єкти зі світу мертвих

Велика частина астероїдів виявилися уламками стародавніх планет

<p style="text-align: justify;">Астероїди можуть бути залишками мертвих планет. Фото: NASA.gov</p>
Астероїди можуть бути залишками мертвих планет. Фото: NASA.gov

Дослідження астрономів з Університету Флориди показали, що внутрішній пояс астероїдів, що знаходиться між Марсом і Юпітером, складається із залишків мертвих планет.

З 200 тисяч астероїдів 85% точно є уламками планет, які зруйнувалися на ранніх етапах формування Сонячної системи, коли ще навіть не було натяків на формування життя. Відбувалося це 4 мільярди років тому.

В ту "мертву" епоху планети були дуже гарячими без твердої поверхні, часто стикалися між собою, в результаті чого розпадалися на частини, а стійкі – продовжували формування.

fim_do_mundo
Ілюстрація зіткнення астероїдів
NASA.gov

Результати нових досліджень розкрили склад астероїдів. Ці знання допоможуть вченим у майбутньому захистити Землю від потенційно небезпечних астероїдів, що загрожують своїм руйнівним падінням на поверхню планети.

"Якщо коли-небудь один з таких астероїдів наблизиться до Землі, знаючи їх склад, ми зможемо реалізувати успішний план з відбиття космічної атаки", – прокоментував астроном з Університету Флориди і провідний автор дослідження Стенлі Дермот.

729_486_5a16aa1543aa8
Астероїди, які падають на Землю – залишки мертвих планет

Розрахунки показали, що орбіти астероїдів залежать від їх розміру. Падаючі на Землю великі метеорити виявилися останками, сформованими в надрах древніх мертвих планет, тоді як дрібні об'єкти не могли переживати такі тектонічні зміни.

Нагадаємо, що раніше NASA розгадали таємницю кратера на Церере, що "світиться",  а також таємницю кордонів Сонячної системи.

Джерело: DailyStar