Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Головна Сьогоднi

Viber представив новий логотип

Одним з елементів дизайну нового логотипу є японський ієрогліф "ichi"

<p style="text-align: justify;">Viber провів ребрендинг</p>
Viber провів ребрендинг

Корпорація Rakuten провела ребрендинг свого сервісу зміною логотипу, в рамках стратегії щодо посилення синергії активів.

Одним з елементів дизайну нового логотипу є японський ієрогліф "ichi", який перекладається як "один" і символізує нові починання.

viber_new_logo
Новий логотип Viber
Viber

На думку компанії, новий дизайн відображає здатність Rakuten і Viber випереджати конкурентів і бути інноваторами в своїх сферах.

Корпорація, назва якої перекладається як "оптимізм", з новим логотипом готова представляти своїм користувачам інновації в областях мобільних комунікацій, логістики та електронної комерції.

Новини партнерiв

Новини партнерiв