Біля Землі виявили найменший метеорит

Небесне тіло має близько двох метрів в діаметрі і здатний відображати близько 60% сонячного світла, який падає на нього

Метеорит отримав назву 2015 TC25. Фото: AFP
Метеорит отримав назву 2015 TC25.
Фото: AFP

Команда астрономів з США змогла детально відобразити найменший астероїд з тих, які коли-небудь можна побачити. Для цього вчені використовували чотири різних телескопа, повідомляється в журналі The Astronomical Journal.

Метеорит отримав назву 2015 TC25. Крім своїх розмірів, він примітний тим, що є одним з найбільш яскравих астероїдів, що сближалися із Землею. Він має близько двох метрів в діаметрі і здатний відображати близько 60% сонячного світла, який падає на нього.

"Це перший випадок, коли ми отримали оптичні, інфрачервоні і радіолокаційні дані такого маленького астероїда, який, по суті, є метеороіди", – говорить провідний автор дослідження Вішну Редд. – Його можна розглядати як потенційний метеорит, який поки не впав".

Астрономи сподіваються, що ці дані дозволять їм з'ясувати походження 2015 TC25. Вони вважають, що він відколовся від іншого астероїда головного пояса (44) Ніса, який утворює власне сімейство астероїдів і його діаметр досягає 113 кілометрів.

Раніше повідомлялося, що у штаті Мен впав метеорит, прочертивши нічне небо яскравою смугою.

Джерело: Lenta.ru