Головна Сьогоднi

Вражаюче відео: китайці зняли момент падіння метеорита

На кадрах видно, як небесне тіло пролітає над містом Джінгхонг

Очевидці зняли на відео падіння величезного метеорита над провінцією Юньнань на південному заході Китаю, повідомляє в "Твіттері" People's Daily China.

На кадрах видно, як небесне тіло пролітає над містом Джінгхонг. Куля спалахує, вибухає, яскраво висвітлюючи на кілька секунд небо, і гасне. Свідки стверджують, що політ об'єкта супроводжував явний шум
.

Чи згоріло небесне тіло в атмосфері або йому вдалося досягти поверхні Землі не повідомляється. В обсерваторії Юнань розповіли, що по відео можна стверджувати, що на кадрах був відображений метеорит.
Раніше на Землю впав метеорит з рідкісними алмазами. У метеориті виявилися крихітні алмази, які говорять про його інопланетне походження. Наукова робота про це опублікована в журналі Nature Communications, повідомляє National Geographic.

Ще в 2008 році над Землею вибухнуло крихітне космічне тіло 2008TC3. Це сталося на висоті 37 кілометрів над Нубійською пустелею в Судані. Метеорит отримав назву Альмахата Сітта, всього вчені зібрали близько 600 його фрагментів.

Про те, як вибух метеорита висвітлив нічне небо над США, дивіться на відео нижче:

Джерело: etcetera.media

Новини партнерiв