Лікарі навчилися зчитувати спогади після смерті

Для дослідів з вивчення процесу формування спогадів були використані миші

Спогади. Фото: interesno.co
Спогади.
Фото: interesno.co

Вчені з Ізраїлю, що представляють Єврейський університет в Єрусалимі, доводять, що можна дістати спогади людини після її смерті.

Детально про цю роботу ізраїльських дослідників пише науковий журнал New Scientist. За даними публікації, нейрофізіологи змогли встановити, що спогади формуються в семи певних областях головного мозку – на цей процес впливають певні білки. Погляд на їх "відбиток" дозволяє визначити тип спогаду навіть після смерті людини, заявили автори незвичайного проекту.

Для дослідів з вивчення процесу формування спогадів в мозку живої істоти були використані миші. Дослідники виявили, що у тварин спогади про задоволення або біль формувалися в мозку при включенні певних білків і генів
.

Вченізаявили,щоякщопроаналізуватимозокдужешвидкопіслясмерті,буквальнопротягомдекількоххвилин,томожнаотриматиінформаціюпро спогадизагиблоїістоти.Експериментзмишамидозволиввченимзробитивисновок,щоемоціїзалишаютьвголовному мозкусвій слід,який,правда,зникаєз часом.

"Мивиявили,щопереживаннярізногохарактерузалишаютьрізний "відбиток" вактивностімозкумишей.Навітьпіслясмертіпосформованомубілками "малюнку" вмозкуможназточністюв90%визначити,якого родуемоціїмишавідчувала,іякийхарактерносилиїїспогади",-розповілиавторироботивпублікаціїжурналу.

Про те, як китайські вчені клонували мавпу, дивіться на відео нижче:

Джерело: ladyhealth.com.ua