Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Брежнєва та фури

Вселенська краса: кращі фото місяця з космосу

NASA показали найкращі фотографії з різних місць Всесвіту

Останній місяць NASA надала у відкритий доступ тисячі фотографій з космосу, які демонструють всю красу неосяжного Всесвіту. Разом з тим, "Сьогодні" відібрали п'ять найкращих фотографій місяця не тільки за чудові і зачаровуючі види, але і за їх особливе значення для науки.

/ Фото: NASA

Минулого тижня NASA заявили, що планують знову повернутися на Місяць в наступному десятилітті. Зараз NASA підшукує найкраще місце для посадки на нашому супутнику, в якому розміщувався б лід під поверхнею. На Місяці є маса областей з замерзлим водяним льодом, який може бути використаний для життєзабезпечення екіпажу. На фотографії вище, зробленій NASA, видно величезні скупчення льоду під поверхнею нашого природного супутника.

/ Фото: NASA

Від нової місячної станції ми прямуємо до наступного пункту призначення NASA – Марса. Космічне агентство отримало довгастий знімок поверхні Червоної планети, на якому відображені базальтові породи (темно-синій колір), що вказують на бурхливе вулканічне минуле. Помаранчева смужка, яка веде від кратера, це результат сильного вітру, який оголив грунт.

/ Фото: NASA

Далі йде комета C2018 Y1 Івамото, яка в лютому минулого року близько підлетіла до Землі на відстань в 1,26 а.о. Космічний телескоп Neowise зобразив її політ в інфрачервоному діапазоні з чотирма різними експозиціями, тому вона на знімку вийшла у вигляді чотирьох червоних плям. Більш гарячі зірки тут здаються синіми, тоді як більш холодний пил і лід від комети відображається червоним кольором.

/ Фото: NASA

Четвертим у списку йде чудовий знімок вмираючої зірки біполярної протопланетарної туманності Яйце. Це досить швидке для Всесвіту явище існує всього тисячу років, за які зірка скидає свою оболонку і еволюціонує в планетарну туманність. Темні смуги і виступаючі білі рукава – це матеріал, що залишився від зірки, яка не сильно відрізнялася від нашого Сонця.

/ Фото: NASA

Закінчуємо рейтинг найкращих фотографій місяця з одним з найбільших кульових скупчень, коли-небудь знайдених – Messier 3. Це фантастичне видовище, що нагадує вибух салюту, є одним з найбільших і найяскравіших кульових скупчень у Всесвіті. Його вік датується 8 мільярдами років і складається воно з більш ніж 500 тисяч зірок.

Дивіться також в сюжеті про те, як космічні тренди підкорюють світ:

Нагадаємо, що раніше у Всесвіті виявили двійника Землі неподалік від Сонця. Також минулого тижня отримано перше в історії "живе" фото чорної діри