Другий Місяць: Вчені знайшли ще один супутник Землі

Фахівці називають астероїд "другим Місяцем"

Фото: AFP

Вчені знайшли ще один супутник Землі, крім Місяця. Про це передає "Дни.ру" з посиланням на астрофізиків Роберта Джадіса і Жеремі Фобьона з Університету Гаваїв.

Вони використовували комп'ютерну симуляцію і з'ясували, що на відстані декількох мільйонів кілометрів від Землі є невеликий астероїд, який обертається навколо планети.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Розмір небесного тіла дорівнює приблизно одному метру в діаметрі – саме через це його не бачили раніше. Фахівці називають астероїд "другим Місяцем". Астрономи вважають, що їх відкриття сильно вплине на уявлення про будову Сонячної системи.

Втім, вчені поки не до кінця впевнені в правильності своїх висновків: зазвичай такі небесні тіла не затримуються на орбіті, але новий супутник не поспішає віддалятися від Землі. Однак, фахівці не виключають можливості падіння астероїда на планету.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Відзначимо, що недавно дослідники з Массачусетського технологічного університету в США відкрили, що 4 мільярди років тому у Землі дійсно було два супутники.

Вони утворилися після падіння на планету гігантського метеорита. Через якийсь час їх орбіти перетнулися, сталося зіткнення і менший супутник зруйнувався і розтікся по зворотному боці більшого.

На думку астрофізиків, ця катастрофа може повторитися знову, на цей раз в куди більш глобальних масштабах. Дослідники впевнені, що через кілька мільярдів років Марс змінить свою орбіту і зіткнеться із Землею.