Головна Сьогоднi

З'ясувалося, для чого древні майя розводили собак

Дослідники вивчили кістки тварин, знайдені в 2012 році під час розкопок

<p style="text-align: justify;">Індіанець зі своїм псом. Фото: Pic2.me</p>
Індіанець зі своїм псом. Фото: Pic2.me

Зараз бувають випадки, що студентки обмінюють свої оголені фото на цуценя, а раніше древнє плем'я майя вирощували собак та інших тварин для торгівлі в ритуальних цілях. Це виявили вчені зі Смітсонівського інституту тропічних досліджень.

Дослідники вивчили кістки тварин, знайдені в 2012 році під час розкопок стародавнього міста майя Сейбаль в Гватемалі. Вуглець має два стабільних ізотопи. Один характерний для диких рослин, інший – для домашніх. Вміст ізотопів дозволив визначити, чим харчувалися тварини, передає gazeta.ua

Кістки датовані 700-350 рр. до нашої ери. Встановлено, що в цей період часу собак годували кукурудзою. Це говорить про те, що вони вже були одомашнені, як кішки та індички. Це найдавніше свідчення приручення тварин у передкласичну епоху цивілізації майя.
Вчені припускають, що собак вирощували для торгівлі. Їх продавали для участі в релігійних ритуалах. Більшість кісток тварин були виявлені на території церемоніального комплексу.

"

В Азії, Африці та Європі одомашнення тварин йшло рука об руку з розвитком міст. Але в Північній і Південній Америці люди, можливо, вирощували тварин для церемоніальних цілей. Розвиток міст, схоже, не був прямо пов'язаний з розвитком тваринництва"

, – говорить археолог Ешлі Шарп.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що собака заліз на дах саркофага в Чорнобилі. Опубліковано неймовірне відео