Жінки не могли народжувати від неандертальців – вчені

Генетики вивчили ДНК Y-хромосоми чоловіка-неандертальця

Фото: sciencemagic.ru

Американські вчені вперше провели масштабні дослідження Y-хромосоми неандертальця.

Як говориться в статті, опублікованій в журналі The American Journal of Human Genetics, американським ученим вдалося довести, що людина розумна за 100 тисяч років співіснування з неандертальцями не схрещувалася з ними. Генетики вивчили ДНК Y-хромосоми чоловіка-неандертальця, що жив 49 тисяч років тому в іспанських печерах Ель-Сідрон.

Дослідження показало, що ДНК саме Y-хромосоми чоловіка-неандертальця з Ель-Сідрон не спостерігається у наших сучасників.

Згідно з даними вчених, неандертальці володіли мутаціями в трьох генах імунної системи, причому один з них мав антигени, які здатні викликати імунну відповідь у вагітних жінок, що призводить до викидня ембріонів чоловічої статі, у яких присутні ці гени.

Як відомо, навіть сьогодні жіночий організм іноді атакує плід, якщо присутня якась генетична несумісність. Так що навіть якщо неандертальці і представники нашого виду дійсно неодноразово зустрічалися протягом декількох століть поспіль, вони, можливо, були не в змозі дати численне здорове потомство чоловічої статі – це прискорило вимирання неандертальців.

Джерело: Дни.ру