Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.
Прийняти
Головна Сьогодні

Актор Ден Стівенс розповів, як знімався фільм "Красуня і чудовисько"

Режисером стрічки став Білл Кондон, що працював над двома частинами вампірської частини "Сутінки"

Ден Стівенс. Фото: AFP
Ден Стівенс.
Фото: AFP

Відомий актор ("Абатство Даунтон", "Легіон") Ден Стівенс розповів "Сегодня" про те, як довелося навчитися маневрувати різними частинами тіла заради зйомок "Красуні і Чудовиська", чим його потрясла "Герміона" та інші секрети створення фільму.

Завтра в прокат виходить музичний фільм "Красуня і Чудовисько" – екранізація популярного мультфільму студії Дісней. Нагадаємо, в минулому році студія анонсувала екранізацію більше десяти своїх повнометражних продуктів, а одна з причин рішення подарувати мультяшним героям реальне життя – ажіотаж навколо прем'єри історії про Белль.

Режисером стрічки став Білл Кондон, що працював над двома частинами вампірської частини "Сутінки". Головна роль, красуні Белль, дісталася британській актрисі Еммі Уотсон, відомою завдяки ролі всезнайки Герміони в "Гаррі Поттері". Заради участі в "Красуні і Чудовисько" Уотсон відмовилася від головної ролі в гучному оскароносному мюзиклі "Ла-Ла Ленд", оскільки знімальні графіки картин накладалися один на інший. А велике і волохате Чудовисько в фільмі – це не повноцінний мальований персонаж, а зірка "Абатства Даунтон" і Супергеройського серіалу "Легіон" Ден Стівенс. І йому було на зйомках ой як нелегко, щоб в результаті в кадрі все було красиво. Про це він і розповів "Сегодня".

ПРО ЕКРАНІЗАЦІЮ

"Це величезне завдання – перетворити улюблений 2D-анімаційний фільм в більш людську, якщо можна так сказати, тривимірну історію. Але перш за все – це історія з великими і легендарними персонажами, тому я був дуже схвильований. Ще більше були схвильовані мої дружина і діти. мені також подобається, що фільм – це суміш реального і віртуального. Очевидно, що у нас було місце зеленому екрану і CGI (зображення, згенеровані комп'ютером. – Авт.пж), але є багато реальних сцен. Я був ще підлітком, коли з'явився анімаційний фільм, і я пам'ятаю, з яким трепетом його дивилися в кінотеатрі! чи міг я тоді подумати, що одного разу буду до цього причетний?".

ПРО РІЗНИХ ТВАРИН

"Одна з найбільших відмінностей між мультиплікаційним і нашим Звіром (Чудовиськом) – в тому, що в мультфільмі ви не бачите його до того, як він піддався цим страшним змінам. Ви бачите його вітражну жахливу версію, без пояснення того, яким він був на насправді до перетворення. А в фільмі ж бачимо його на балу дебютантів, – огидну, розбещену дитину, що і призвело до краху особистості. Було досить цікаво робити пролог на початку фільму, який був переданий майже повністю за допомогою танцю. Я не робив такого раніше, але це дозволяє аудиторії зрозуміти, чому героя прокляли".

ПРО ТЕ, ЯК БУТИ ЧУДОВИСЬКОМ

"Оформлення Чудовиська на екрані – складна, титанічна праця! Технологія, завдяки якій голова Звіра – волохата і мальована, а тіло здебільшого антропоморфне, називається Movaware. Вона являє собою можливість захоплення обличчям без тіла. Мені, як акторові, доводилося двічі знімати сцени, і вдруге це треба було робити, не рухаючи своїм тілом – просто рухати обличчям під час діалогу. Це було особливо складно, так як доводилося згадувати сцени, які вже були зняті. А це, скажу вам, нелегко зробити з нерухомим корпусом. Був випадок, коли мені довелося знімати весь бальний вальс тільки з моїм обличчям. Це було досить цікаво (сміється)".

ПРО ЕММУ УОТСОН

"Вона класна! У наших героїв неймовірно близькі стосунки, і я дуже хотів калібрувати Звіра відповідно до тієї Белль, якої хотіла стати Емма. Ми провели багато часу разом, просто розмовляючи про красу і звірство, чоловіках і жінках (про них – особливо багато), мужності і жіночності, добро і зло і інших всіляких полярних протилежностях. Ми намагалися попрацювати над деякими з цих речей і в кінцевому підсумку зрозуміли, що йдеться не стільки про потворну шанувальникам і красиву дівчину, скільки про красу і звірів, які є у всіх нас, і у кожного з нас є можливість вчитися жити з цим балансом. Вона дуже цікава дівчина і тісно пов'язана з казкою, вона повністю в неї занурилася – це круто!".

ПРО ТАНЦІ

"Як я говорив, до зйомок танцюрист з мене був досить посередній (посміхається). Але у нас було кілька місяців того, що я хотів би назвати, "музичний театральний табір", де ми співали, танцювали і тренувалися щодня. Білл (режисер . – Авт.пж) був упевнений, що принц (Чудовисько до перетворення) був хорошим танцюристом, тому і я повинен був стати таким, і у нас було багато танцювальних репетицій, неймовірно виснажливих".

ПРО ЗНАМЕНИТИЙ БАЛ

"Легендарна сцена балу, де Белль в своєму шикарному золотій сукні, а навколо сотні запалених свічок, – краса, яка створювалася досить дивно. Це була одна з перших речей, яку ми знімали, і знімальна група все ще звикла бачити мене в якості CGI Beast – людини в великому м'язовому костюмі, вкритому сірою лайкрой з маркерами і кришкою черепа. Все це трохи збивало з пантелику. Але як тільки ми починали танцювати вальс, траплялося якесь диво! Еммі і мені було дуже весело вчитися цьому вальсу, хоча і нелегко, але цей бальний зал – це ж щось! Це одна з найнеймовірніших кімнат, які я коли-небудь бачив".

Цифри

Для декорацій використовували більш 8700 свічок (або 2,65 кілометрів воску).

Підлога бального залу в замку Чудовиська (а це 1115 кв. м) зроблений зі штучного мармуру, а його дизайн створений за мотивами узору стелі в бенедиктинському монастирі, розташованому в абатстві Браунау-ін-Рор в Німеччині. Десять скляних ламп, які висвітлюють бальний зал, кожна розміром 2х4 м, були сконструйовані на основі реальних люстр з французького королівського палацу у Версалі, покриті глазур'ю, що імітує іній, і задрапіровані тканиною.

У декораціях було використано приблизно 1500 троянд.

Жовта сукня Белль створювалося протягом більш 12 000 годин. Крім того, на цей наряд художники по костюмах витратили близько 55 метрів невагомої органзи, 914 метрів ниток і 2160 кристалів Swarovski.

Читайте найважливіші новини в Telegram, а також дивіться цікаві інтерв'ю на нашому YouTube-каналі.

Джерело: "Сегодня"

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів