Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Катерина Кузнєцова: про зйомки в серіалі "Хто ти?", підкорення Голлівуду і чому не склалося з театром

Актриса Катерина Кузнєцова – виконавиця головної ролі в 16-серійному фільмі "Хто ти?", який виходить в ефірі телеканалу "Україна"

- В одному з інтерв'ю ви говорили, що однією з причин відмови від ролі може стати велика виробка: "Більше 10 хвилин корисного матеріалу на день – це вже конвеєр". Але ось ви працюєте над серіалом. А як відомо, в серіалах завжди велика виробка. Чим вас зачепив проект "Хто ти?"

- Замість тисячі слів – це, звичайно, Анатолій Миколайович Матешко. Тут вже, навіть якби мені сказали сто серій, я б все одно пішла працювати з цим режисером. І так вийшло, що буквально пару років тому ми випадково познайомилися на заході, присвяченому тому, що Україна представляла п'ять короткометражок на кінофестивалі. Я туди потрапила після зміни, познайомилася з Анатолієм Миколайовичем і Анастасією, його дружиною. Я пам'ятаю, що це справило на мене дуже сильне враження, а через два роки мені подзвонив агент і запропонував роботу. Я, не замислюючись, сказала "так".

Реклама

До того ж, ми знімали в Києві, мій рідний дім. Чотири місяці роботи, це літо, завжди особлива атмосфера. Тут все в сукупності. І я розумію, що режисер такого масштабу і такого професіоналізму в принципі не зніматиме 18-20 хвилин на день. Це людина, у якого в голові побудований кожен діалог, сцена, мізансцена, кожен кадр. При цьому, у нас вироблення була приголомшлива, ми завжди закінчували раніше, бо не робили непотрібних планів і кадрів, все було настільки логічно побудовано, і настільки злагоджено працювала команда, що ми не відчували якогось дискомфорту в цьому плані.

Реклама
2_41
Катерина Кузнєцова
Фото: прес-служба

- У серіалі ви граєте психотерапевта, який працює з поліцією. Складно було влитися в образ? 

Реклама

- Колись я складала свою астрологічну карту і мені астролог сказала, що у мене є задатки психолога: я вмію слухати людей, і вони хочуть розкривати мені якісь свої таємниці і взагалі свої душевні переживання. 

І він мені каже: якщо будеш без роботи, використовуй цю всю історію. Парадокс в тому, що я потім ще вивчила human design, в якому говориться, що я як пилосос вбираю все, але воно в мене довго не осідає. Я можу за двадцять хвилин грамотно розподілити, що мені потрібно залишити, яку корисну інформацію, а що – просто випускати. І тому ось ця історія у мене трішечки є. Ніколи не була у психологів, але перед зйомками пішла – мені подружка порадила одну людину. І він такий типовий психолог: повільний, флегматичний, якийсь такий трошки аморфний. Мені було цікаво, як в голлівудських фільмах, коли показують картку і запитують – що ви бачите? На кушетці ... Все це було. 

Склали мою психологічну карту, але у нас не сталося тандему, тому що у мене не було конкретної проблеми. Я не приходила з тим, що не можу спати, у мене не було проблеми з чоловіком або дитиною. Я більше його вивчала, і він, мабуть, цей момент тонко відчув. Там все було дуже здорово, тому що спочатку робиться твій тест, щоб визначити, хто ти. Мені стали розповідати, що я, виявляється, дуже сумбурна, емоційно нестійка. А потім я мовчала-мовчала, і в кінці кажу: "Ви знаєте, я з цим усім не згодна, але є одне виправдання – я актриса". Ми поговорили, я його повивчала, і він частково мені допоміг. Тому що він говорить не так швидко, як я, у нього все дуже ґрунтовно. 

І плюс Анатолій Миколайович дав мені книгу "Я бачу, про що ви думаєте". Її автор – психолог і психотерапевт, який виводив на чисту воду злочинців. Ця книга дуже відома. Я, звичайно, не подужала її повністю, тому що у мене не вистачало часу. Але там дуже грамотно розповідається про мову тіла – як очі, руки, ноги, їх положення може говорити про те, що людина хитрує або бреше, це можна "прочитати", і я це все застосовувала.

5_01
Антон Батирев і Катерина Кузнєцова на зйомках "Хто ти?"
Фото: прес-служба

- А що вам давалося складно в цьому проекті?

- Звичайно, вражаюча кількість тексту. У мене в принципі з текстом все добре – я його зубрю, потім під подушку кладу і все. Але тут професійні терміни, які ти повинен вимовляти – обсесивно-компульсивний розлад, синдром того-то ... і моя героїня не може говорити коротко. "Значить, у нього колись в дитинстві була психологічна і виробнича травма". Тобто, я повинна була ще все це пояснити.

Батиров, звичайно, гаденя, приходив і заявляв: "Я це говорити не буду". Але ж він майор, він може бути небагатослівним, чоловік, скажімо так.

А моя Інга закінчила ФБР-івські курси в Америці, приїхала рятувати свою країну, зобов'язана розжовувати, як маленьким дітям. І хлопці з мене постійно жартували, коли я вибирала точку і вимовляла текст свій серйозний. Потім, я кожен проект підкреслюю своїм штампами і штучками. У якихось питаннях я була дуже стримана, в якихось, навпаки, вкрай емоційна.

Драми було небагато, але мені теж подобалося, що не потрібно було супермегастраждати. Ми відразу обумовили з Анатолієм Миколайовичем, що Інга – дуже сильна, вольова жінка, яка через щось пройшла, і вона трішечки над ситуацією, тому що перебуває весь час в якомусь серйозному розумовому процесі.

- А з ким із партнерів по серіалу найбільше сподобалося працювати?

- Хоч це і прозвучить банально, напевно, з Антоном Батирева, тому що з ним була найбільша кількість сцен. І у нас з ним стався приємний творчий і людський тандем. Ми до цього не були знайомі і про існування один одного не знали. Так буває: ми з першого дня зрозуміли, хто чого хоче від ролі, від взаємин, як людина працює. Мені пощастило, що він такий же майстер імпровізації, як і я, що він відчуває партнера і сцену, завжди підкаже. І з самого першого дня у нас сталася творча дружба, яка переросла і в житті. Я дуже рада, що так вийшло, тому з ним у нас були навіть такі ситуації, що ми хуліганили, і Анатолій Миколайович нас лаяв. А ми говоримо: "Ні, ні, ми готові, як тільки камери готові – ми теж". Він відповідав: "Так, камери готові, давайте", і ми починали грати цю сцену, а Анатолій Миколайович чманів, тому що ми, попередньо особливо не репетирували, настільки вжилися в образи, що нам не потрібно було нічого робити, настільки це все плавно впровадити. Ось Антону спасибі.

3_19
Катерина Кузнєцова и Антон Батирев
Фото: прес-служба

Для мене ще одкровенням стала робота з Ярославом Гуревичем. Ми перетиналися, коли я навчалася в інституті, а він працював в театрі, на зйомках "Хто ти?" ми нарешті попрацювали разом. Ігор Пазич абсолютно дивовижний, прекрасний партнер. Мирослав Павличенко – це взагалі для мене відкриття: людина з такою органікою, шлях у нього такий творчий і життєвий.

З кожним завжди було про що поговорити і не було непотрібної порожнечі на майданчику. І гримери, і костюмери – з усіма склалося, але, напевно, більшою мірою з Антоном, тому що ми з ним були все-таки постійно в роботі.

- Незважаючи на таку згуртованість ... Які сцени в цьому серіалі було грати найважче?

Звичайно, це були сцени поцілунків. Тому що ми з Антоном настільки здружилися в життя, у нього своє особисте життя, у мене – своє. І у нас вже спілкування, як у друзів – "привіт, дідок – здарова!". Ми їмо разом, він принесе якусь вкусняшку, я принесу. І коли вже вибудувалися такі дружні стосунки, так не хочеться це все псувати якимись непотрібними поцілунками. Зрозуміло, що це незручно, і ми якось намагалися ... І я розуміла, що це не та історія, в якій поцілунок можна приховати, якось так зняти. Все-таки ми поцілувалися.

Ось це було найскладніше, тому що ми вже по-дружньому близькі люди, і вже з'явився якийсь бар'єр у цьому плані. Ну навіщо? Напевно, тільки цей момент мене збентежив.

Все інше було нормальним. У мене вже великий кінодосвід, і різне було. Я і на конях каталася, і на машинах їздила – словом, до будь-якого екстриму, в будь-яких його проявах я була абсолютно готова. Мене часом попереджали, що, можливо, знадобиться дублер. На що я відповідала: "Спасибі, не треба, я сама все зроблю, без будь-яких проблем".

- У вас в кіно, як ви і говорили, дійсно великий досвід. І багато акторів зазвичай грають як в кіно, так і в театрі. Ви ж більше працюєте над кіно і серіалами. Чому не склалося з театром?

- Театру у мене, можна сказати, в Києві не було. У мене був один спектакль в Молодому театрі, який, скоріше, можна назвати дипломним. І я якось не особливо прагнула, тому що завжди хотіла працювати в Театрі на Лівому березі. Але виникли якісь складнощі, були певні люди, які наобіцяли з три короби, а потім в момент зникли, коли потрібно було щось робити. Мені завжди подобався цей театр, я цього ніколи не приховувала, хоча вчилася не у того майстра. Якось не склалося.

Потім я переїхала, але там потрапити до театру вельми складно, тому що там немає незамінних людей. Щоб прийти на чуже місце, повинно відбутися щось вагоме: скажімо, яскрава кіноробота, щоб тебе взяли за популярність. І я якось відпустила цю ситуацію, але у мене був агент, який мною займався, ще коли почалася "Кухня" та інші паралельні проекти, і потім навіть часу на це не вистачало.

4_05
Катерина Кузнєцова
Фото: прес-служба

Антрепризні спектаклі дуже часто пропонують, але я до цього ставлюся досить скептично, в основному. Коли говорять – у тебе є офігенна ставка, але потрібно потрапити в спектакль за три-чотири репетиції – для мене це неприйнятно. Це непрофесійно, це профанація. Для мене важливий процес – щоб місяць-два все репетирувати.

Є різні історії, коли потрібно годувати сім'ю і люди йдуть на це – я ставлюся до цього абсолютно нормально. Але оскільки я можу дозволити собі вибирати і робити це все в своє задоволення, я, звичайно ж, відмовляюся. Тому антреприза мені не особливо до душі. Але в одну історію я проникла – і то, тому що це моя подруга, Марьяшка Співак, актриса "Сатирикону". У виставі "Сусідки" нам запропонували зіграти – і ми погодилися. Але у нас було багато часу: про це ми поговорили вперше в січні, в кінці січня приступили до репетицій і читка, і тільки в березні випустили. У нас був такий довгий читальний період, коли ми ганяли чаї по домівках, потім нам видали сцену. Ось там було здорово, ми займалися творчістю.

У перспективі мені, звичайно, хотілося б грати в театрі, тому що мені здається, що вже такий віковий бар'єр, коли є, що розповісти глядачеві, є, чим поділитися. Я завжди вважала, що в театр потрібно приходити з якимось життєвим багажем, точно так же, як ти не можеш зіграти до цього. Мене тут в цьому плані ніхто не розумів, вважаючи, що це погано – і як же тоді здобувати фах? Я переконана, що з життя є якась професія. Ось як ти можеш зіграти Джульєтту, якщо ти ще не пережила нещасну любов? Ти можеш передати цю наївність і скромність, але драму – дуже складно, якщо ти через це не пройшов. А тут, мені 31 рік, вже всяке було і мені б хотілося, але я не поспішаю. Я чекаю потрібний момент, щоб це відбулося плавно.

- Український кінематограф зараз починає відроджуватися. Які з сучасних українських фільмів вам сподобалися?

- Я до сих пір під враженням від короткометражки "Зерно", яку зняла український режисер Ксенія Бугримова. Це фантастично круто, Оля Гришина, яка приголомшливо впоралася зі своєю роллю. І серед усіх короткометражок, які я бачила, вона справила на мене незабутнє враження.

Решта фільмів, на жаль, ще не бачила. "Кіборги" не встигла подивитися фізично, але думаю, що у мене на це буде час. Зрозуміло, що ми сидимо в загальній гримерці і побутують різні думки про картини. Я не люблю просто збирати думки людей, мені потрібно подивитися самій, щоб склалося враження. Те, що наше кіно відроджується, я дуже рада, вважаю, що це потрібно робити, і дай Боже, щоб все було добре. Завжди підтримаю будь-які починання.

Я завжди знала, що наша історія, країна, мова настільки багаті! Навіщо далеко йти – навіть якщо говорити про музику, я вважаю, що одна з кращих – Англія і Україна. Це топові країни з виробництва електронної музики, рок-музики, поп-музики. Я тільки за!

І якщо від мене щось залежить, я завжди готова допомогти. Я спілкувалася багато з Анатолієм Миколайовичем, який підтримує дуже цікавий формат кіно – розважальний, домашній, сімейний, комедії. Всі стомилися, звичайно, від драм і соціальних проектів, чогось такого артхаусного, хочеться вже світлого. І ось він показував свої напрацювання, це дуже здорово. І коли є люди, які готові підтримати фінансово, може вийти все дуже добре.

6_01
Катерина Кузнєцова
Фото: прес-служба

- Зараз деякі актори пробують себе на заході. Деякі, навпаки, говорять, що їм це не потрібно. Ніколи не виникало бажання підкорити Голлівуд?

Ті, хто говорить, що їм це не потрібно, лукавлять. У мене була інша історія. Я шість років прожила в Лондоні, і в мене менталітет такого, трошки панка. Мене часто називають панком, тому що за моєю зовнішністю ховається дуже складна людина. Я була в Америці, коли мені було шість років, і я, звичайно ж, нічого не пам'ятаю. Але мені ближче менталітет Європи, і мене шалено тягне до Англії. З 16 років через зайнятість все ніяк не можу там побувати. І тому мені, звичайно, шалено хотілося б працювати, скоріше, в такій ось англійській історії. Тим більше, що англійські серіали зараз набирають обертів, вони фантастично красиві, мені дуже подобається британський акцент.

Якщо говорити суто за мене, звичайно, я не буду кокетувати і скажу, що будь-якому артисту було б приємно зіграти роль в голлівудському фільмі. Хоча б заради того, щоб побачити, як працюють люди. Тому що у мене є знайомі, які там працювали, і це зовсім інша специфіка всього. Дуже часто про артистів кажуть, що вони випендрюються – нічого подібного! У мене є знайома актриса, яка на майданчику завжди не розуміє, як може бути так, що другий режисер не читав сценарій? Хіба це випендрьож? І вона каже, що їй нав'язували, мовляв, це нормально, заспокойся, конвеєр іде ... Яке ж було її здивування, коли вона потрапила в Америку, знялася там в якомусь маленькому епізоді, і у неї настільки зійшовся ребус. Вона побачила ту картину, що і була у неї в голові: аж до того, що і постановник читав сценарій, і водій маршрутки, бо це спільна справа, за яку вони всі разом вболівають.

Тому, звичайно, мені б дуже хотілося там попрацювати. Але якщо для душі, мені ближче все-таки Європа, я б хотіла взяти участь у чомусь англійському. Всі ці Шерлоки Холмси, безсоромники в англійській адаптації – це дуже круто. І мені здається, що нам простіше адаптуватися до англійського менталітету. Все-таки Америка – це інший континент і зовсім інші люди, а європейці ближчі до нас. Здається, в плані ментальності нам набагато легше знайти спільну мову.

- Як вам працювалося з "Квартетом І" над фільмом "Швидше, ніж кролики"? Що запам'яталося найбільше?

- Залишилися чудові враження: дивовижні хлопці, дуже творчі, самодостатні. Люди, які прекрасно знають, що таке добре і що таке погано, і на менше не згодні. Люди, які створюють свій продукт, самі пишуть свої тексти, їх же і розповідають у яких немає проблем з приводу режисерського або продюсерського кіно. Вони самі є продюсерами свого ремесла, свого продукту, і вони дуже якісно, легко і вільно працюють у своєму жанрі. Хотілося свого часу з ними попрацювати, я навіть думала, що це неможливо, але все можливо. До мене ставилися з величезною ніжністю, бо я українка, а там багато одеситів, мене всі обожнювали. І я була серед шести чоловіків одна панянка. Зйомки проходили легко, звісно, було багато гумору, багато підтримки. У мене залишилися про них тільки хороші враження, я була на їх виставі тут, у Києві. І коли вони приїжджають, я завжди прошу контрамарку для батьків, тому що вони теж дуже люблять творчість "Квартету". Тому – тільки все найкраще.

5_02
Катерина Кузнєцова
Фото: прес-служба

- У ті періоди, коли у вас перерви в зйомках, як відпочиваєте? Є якесь захоплення, не пов'язане з кіно?

- У мене минулий рік був дуже важким, три проекти одночасно: Київ-Мінськ-Пітер, я моталася безкінечно. І ось, коли закінчилися зйомки "Хто ти?", Я сказала агенту: "Рома, хочу бути домогосподаркою, безробітною, мити підлогу, поїхати в "Ікею", зібрати шафу, валятися в ліжку, читати, дивитися серіали, подуріть, поплювати в стелю. Я стомилася". Він відповідає: "Катюш, я тебе розумію".

У мене, звичайно, є проби, є озвучення. І якщо вийде, то є один проект на прикметі. Там режисер Антон Федотов, який знімав "Кухню". Ми знімали пілот взимку, дуже цікава історія, мій партнер – Михайло Гаврилов. Юрій Стоянов – це взагалі моя мрія, мій найпрекрасніший партнер за всю кар'єру. Мені здається, більш чуттєвих і відкритих людей я за все життя не зустрічала. Не хочу нікого образити, але це так.

І якщо все складеться, в листопаді почнуться зйомки. Але це так я собі планую, адже все змінити може один дзвінок: "Катюня, тут проект ...". Це теж таке спостереження: дуже складно дружити з актрисою, будувати якісь плани, тому що все дуже неоднозначно. Сьогодні ви "о, полетіли", а потім раз і ... один дзвінок все змінює.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти