Студія "Інтелектуальний фільм" з Чебоксар на своєму каналі в Youtube опублікувала жартівливу рекламу одеколону "Олексій" з екстрактом курячих сліз. На відео чоловік в білих трусах сидить на сіні з живою куркою в руках, потім обливається молоком, гребе на човні косами, розбиває кувалдою кавун і пиляє кабачок. У підписі до відео йдеться, що одеколон є переможцем вигаданого конкурсу "Парфумерні Авторські Роботи Фонду Відкриті Знання" (ПАРФОЗ), що проводився в Маріїнському посаді.
Автор ролика Денис Іванов розповів Medialeaks, що такого конкурсу не існує, як і одеколону. Однак користувачі соцмереж зазначають гумор і неординарність реклами і пишуть, що готові вже купити одеколон "Олексій".
Читайте також:
- Фокусники з Китаю побили рекорд по перевдяганню за хвилину
- "Вам суму прямо сказати?" – Путін розсмішив переможця конкурсу "Учитель року" питанням про зарплату
- Дивні технології: німець створив величезну катапульту з кулями для боулінгу
- Величезний пес, що хропе, став героєм інтернету
- У США "розумний" холодильник самостійно зайшов на секс-сайт
- По-багатому: помпезне весілля циган у Словаччині за 35 тисяч євро шокувало інтернет
- Пасажир літака, який здійснив екстрену посадку, зняв паніку на борту
- Російські підлітки побили бездомного і виклали відео в інтернет