Все про Джонсона

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Курйози зірок за кордоном: Полякова страждає через банківські картки, а Огнєвич заблукала вночі на автобані

Олександр Педан одного разу здійснив двотижневу експедицію до Норвегії

Здається, що зірки рідко потрапляють в колотнечі, і з ними не так часто трапляються неприємності, як зі звичайними, не медійними людьми. Але це тільки на перший погляд. Як показало опитування "Сегодня", в життях наших селебріті теж бувають непередбачувані ситуації. А оскільки зараз розпал відпусток, ми вирішили дізнатися з перших вуст, які курйози відбувалися з нашими зірками під час поїздок за кордон. Виявилося, сміливості і спритності їм не позичати.

LOBODA: у відпустці стежить за активною донькою

Реклама

Співачка Світлана Лобода зізнається, що на відпочинку її шестирічна донька Євангеліна часто демонструє свій незалежний характер і винахідливість, зриваючи бірки з вподобаних іграшок. "На відпочинку Єва часто бешкетує. Тому доводиться доглядати за нею, щоб вона, бува, не поцупила що-небудь. В Америці в одному з магазинів у нас були проблеми: варто було мені відвернутися, як Єва вибрала чергову величезну іграшкову кицю – і моментально зірвала з неї бірки, щоб я не відкрутилася, – сміється Лобода. – Я говорила: "Єва, ти що?! Нас заберуть до поліції!" – І тоді вона клала іграшку на місце. Історія тривала в кожному магазині – поки не довелося провести серйозну розмову про те, що мама не може купувати їй все, що вона хоче, і спостерігати за поганою поведінкою".

Полякова: страждає через банківські картки і свою пристрасть до сирів

За словами Олі Полякової, з нею постійно щось трапляється: "Найчастіше винуватцями пригод стають банківські картки. Їх то блокують, то не приймають, і в підсумку я з родиною потрапляю в несподівані ситуації. Наприклад, під час однієї з подорожей по Франції у нас заблокувалася карта. Справа була пізно ввечері, і ми з чоловіком не могли зупинитися ні в одному готелі, тому що поміняти долари на євро було нереально. А найбільше запам'ятався з усіх пригод випадок, коли я забула в готелі цілу колекцію сирів! Під час екскурсій у французьких сироварнях я назбирала так багато сиру, що частину його довелося зберігати на кухні готелю. Вже по дорозі додому я згадала, що в клопотах забула весь сирний запас в готелі. У шоковому стані я поділилася своєю трагедією в Instagram. І уявляєте – одна підписниця врятувала мої сири! Всі, до єдиної головки! Мила дівчина зробила гак майже в 400 км від місця відпочинку".

Реклама

Гагарін: мало не сприйняли за нелегала

"Я вже випробував на собі безвізовий режим... І навіть трохи поміняв правила перетину кордону, – розповів "Сегодня" ведучий Артем Гагарін. – У червні я був ведучим фесту в Болгарії. Для поїздки у мене було два закордонних паспорти: біометричний і звичайний, із значною візовою історією, але без чинного "шенгену". При в'їзді до Болгарії мені поставили печатку в біометричний паспорт і без проблем пропустили до ЄС. Проблеми почалися під час шляху назад: в аеропорту я помітив, що мене зареєстрували на рейс за старим закордонним паспортом, а біометричного з печаткою у мене з собою немає! На паспортному контролі, звичайно ж, виникло питання, а точніше – проблема. В результаті мене випустили з Болгарії по фото мого біометричного паспорта в Viber, які мені люб'язно надіслав Євген Хмара. Спасибі Жені за те, що не спав о 7 ранку і знайшов мій документ за тумбочкою в моєму готельному номері! Ось так я дізнався, що для перетину кордону вистачає навіть фотки в Viber".

Тищенко: дуже розчарувався в голлівудській "Алеї зірок"

Реклама

Відомий ресторатор і ведучий нового сезону проекту "Ревізор" (Новий канал) поділився з "Сегодня" своїми спогадами на тему "Курйози відпочинку". "Коли я вперше приїхав до Америки, точніше – до міста Лос-Анджелес, то оселився в районі Голівуду, – говорить Тищенко. – Зняв собі апартаменти, а не номер в готелі, оскільки вирішив спробувати на смак реальне американське життя. І в першу чергу поїхав в серце розкоші, розваг і епатажу – на "Алею зірок". Я оспівував її в своїх мріях, уявляв красивою, яскравою, з червоною доріжкою, з перехожими зірками кіно і шоу-бізнесу... І що я побачив, коли потрапив туди? Маленьку нещасну вуличку, на іншій стороні якої якісь одноповерхові бараки, які нагадують за формою консервні бляшанки... Сама "Алея" виглядала жахливо! Скрізь неакуратно викладене керамічне покриття, імена невідомих мені людей на зірках. А імена популярних артистів, акторів і т.д. перебували незрозуміло де. А найжахливіше – на самій вулиці немає ніяких розваг, ніде поїсти, відпочити! Це просто вузька пішохідна вулиця, на якій сплять бомжі і постійно щось роблять будівельники. Така ось "романтика".

Лірник: позбувся багажу двомісячної доньки

Шоумен і ведучий Антон Лірник зараз перебуває на відпочинку в Туреччині, куди полетів на днях з дружиною Мариною і маленькою донькою. Щоправда, спочатку відпустка була затьмарена неприємною ситуацією, про що Антон написав в своєму "Фейсбуці". "Хороша новина – ми з Марусею і двомісячною Марфою зважилися і полетіли до Туреччини. Погана новина: в польоті пропала валіза з речами Марфи, включаючи одяг, ліки та харчування". У коментарях до посту шоумена з'явилася представник авіакомпанії, з чиєї вини сталася пропажа, – виявилося, що від валізи відклеїлась бірка ще в Борисполі, і вона не вилетіла разом з Лірником. Через дві доби багаж таки доставили шоумену до готелю.

Педан: прийняв сніговий душ за Полярним колом

Ведучий Нового каналу Олександр Педан одного разу здійснив двотижневу експедицію до Норвегії: "Конфуз і несподіванки – це самий смак в подорожах! Ми знали, що наша поїздка буде насичена пригодами, тому, власне, і вирішили розповідати про них людям, знімати відеоблог. Опинившись за Полярним кругом, ми з напарником Серафимом вирішили заснувати традицію. Прямо біля вказівника Arctic circle роздяглися до трусів і обтерлися снігом. Відчуття незабутні! Уявіть, температура за бортом – 15°. Навколо – сніги і льодовики. Коли набирали сніг, руки замерзали миттєво! Повернувшись до трейлера, запропонували хлопцям – серферам, фотографу і оператору – підтримати традицію. Всі посміялися, але ніхто не пішов повторити наш приклад".

З Решетника вимагали хабар при поселенні до єгипетського готелю

"Ми вибрали готель в Єгипті з красивою назвою і симпатичними фотографіями на сайті, – згадує ведучий "Холостяка" (СТБ) Григорій Решетник. – Але після прильоту виявилося, що його вже встигли перепродати, керівництво і персонал помінялися. В результаті ми чекали заселення чотири години. Нам пропонували оселитися раніше, але... за певну суму грошей! Ми не погоджувалися, оскільки у нас вже був проплачений all inclusive. З горем навпіл заселилися. А потім побачили їх шведський стіл і жахнулися – все несмачно, одноманітно, а за хорошу каву доводилося ще й істотно доплачувати. В результаті майже весь тиждень ми викликали до себе туристичні компанії і намагалися довести свою правоту. Нам принесли вибачення, але для себе ми вирішили, що більше ніколи не повернемося до цього готелю".

Огнєвич: застрягла на автобані з велосипедом

Співачка Злата Огнєвич одного разу заблукала. І все б нічого, але це сталося вночі у Франції під час велосипедної прогулянки: "Повертаючись додому, замість звичайної траси я звернула на автобан. І коли дорога стала ну дуже вже довгою, чуття підказало, що я не туди заїхала. Уявіть: навколо ні душі, і тільки далеко світяться вогники. А я ще й колесо велосипеда пробила! У підсумку я пішла на цей вогник, що називається, з велосипедом під пахвою. Вогниками виявився пропускний пункт на наступну частину автобану! В результаті довелося викликати евакуатор (тільки з п'ятої спроби я додзвонилася диспетчеру), і мене разом з велосипедом забрали і привезли до будинку, де я жила".

Крутоголов: зламав ногу в Туреччині

Одного разу під час відпустки в Туреччині з Єгором Крутоголовом стався нещасний випадок. "Місце біля басейну було викладено бруківкою, але трьох камінчиків не вистачало. Я з розбігу стрибав до басейну, нога зіскочила і... Мене оперативно відвезли в лікарню, за 35 хвилин зробили знімок, наклали гіпс – і відправили в готель. Добре, що це входило до страховки, платити не довелося. А в лікарні насамперед зробили тест на алкоголь: якби виявили, не бачити страховки! Тож рада вам: хочете ламати ногу – робіть це в Туреччині, але тверезими", – розповідає Крутоголов. Ось так, в готельному номері і з книжкою в руках, Єгору довелося провести майже всю відпустку: "Решту днів читав і намагався триматися подалі від all іnclusive. Доводилося на їжу дивитися одним оком, щоб з'їсти рівно в два рази менше звичайного: рухатися став удвічі менше, і якби не стримував себе, тому б повернувся вже в іншій формі... удвічі більше", – сміється актор "Дизель Студіо".

Даугуле: залишилася в Грузії голодною і без грошей

Ведучій програми "Ранок з "Інтером" Анастасії Даугуле запропонували з'їздити до Грузії за програмою міжнародного обміну: "Це виявився край всесвіту, дах світу, куди ми добиралися з пересадками на маленькому літаку, лавірувати між кавказькими піками... Після прильоту з'ясувалося, що заброньовані місця в готелі зайняті, а готель в місті всього один. Крім того, немає банкоматів, і отримати місцеві ларі неможливо! А що таке гривні, в гірському селищі знати не знають. В результаті ми опинилися в іншій країні, на висоті скількись там божевільних тисяч метрів, без ночівлі, голодні і без копійки грошей! І все було б безпросвітно, якби не легендарна грузинська гостинність: нас "розібрали" по своїх домівках місцеві жителі, нагодували, обігріли, і в найближчі дні ми відкрили для себе фантастичну країну, нереальну природу і дивовижних людей. Нас приймали щиро, хлібосольно і абсолютно безкоштовно".

Харчишин: загубив сина по дорозі до Італії

Лідер групи "Друга Ріка" Валерій Харчишин – завзятий мандрівник, і казуси з ним трапляються часто. "Пам'ятаю, був випадок, коли ми зі старшим сином Дмитриком поїхали в Хорватію і вирішили на поромі в Італію сплавати. Так ось: вранці я прокидаюся, а Діми ніде немає! Я оббіг всі палуби, попросив команду оголосити по гучному зв'язку. Загалом, немає Діми, пропав. І я розумію, що на землі він не міг залишитися, тому що на борт ми заходили вдвох. Жах! У мене саме тоді перше сиве волосся з'явилося. Але як тільки оголосили по гучномовному зв'язку, що пропав, мовляв, хлопчик, бачу – повзе... У мене руки тремтять, я поспіль чотири сигарети викурив! Звичайно, була думка його грюкнути – чому не попередив, що кудись іде, але потім я його обійняв і ще з півгодини перебував в істериці".

Читайте також:

1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.