18 квітня у Львові пройде всеукраїнський фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival. Фестиваль вже чотири роки проводиться в Києві, після чого відправляється в подорож по містах України.
"Наша мета – показати, що українці навчилися робити якісний, актуальний і цікавий відеопродукт, який запросто складе конкуренцію світовій соціальній рекламі і коштує не меншої кількості глядачів, ніж покази, наприклад," Канські леви", – кажуть організатори.
"Львів'янам, думаю, буде особливо приємно побачити роботи своїх земляків, які отримували призові місця на Molodiya Festival. Майже щороку одна з нагород таки їде до Львова. Серед режисерів переможцями були львів'яни Ростик Сороковий і Роман Петричкович, Ілля Лазоркін, Назар Рибак, Роман Майданюк, який переїхав до Львова кілька місяців тому. Ще кілька львівських режисерів проходили жорсткий відбір і потрапляли в шорт-ліст фестивалю", – говорить один з організаторів Ігор Мельник.
Тематика фестивальних робіт різноманітна: екологія, велосипеди, секс, допомога армії, етичне ставлення до тварин.
Організатори обіцяють яскраву, концептуальну і дотепну рекламу.
У журі фестивалю були режисери Михайло Іллєнко, Олександр Шапіро, Любомир Левицький, Дмитро Сухолиткий -Собчук, екс-міністр культури Євген Нищук, голова Держкіно Пилип Іллєнко, кінокритик і ведущійавторской програми на "1 + 1" "Аргумент-Кіно" Володимир Войтенко, заступник посла Великобританії Мартін Дей, а також теле- і кінокритики. До речі, роботи фіналістів та переможців регулярно транслюються в ефірі всеукраїнських та регіональних телеканалів.