У березні поточного року всі обговорювали свіжу обкладинку журналу Vogue, на якій Анна Вінтур розмістила зображення Кім Кардашьян і Каньє Уеста. Саме ця обкладинка визнана "найгарячішою" в 2014-му році за версією Adweek.
Варто нагадати, що "завдяки" своєму ризикованому вчинку головний редактор популярного видання отримала масу незадоволених відгуків, а деякі читачі і зовсім відмовилися після цього купувати знаменитий глянець.
Тоді Вінтур обґрунтувала свою позицію тим, що теледіва і репер входять до числа головних ньюсмейкерів цього часу: "Одна з переваг редагування Vogue – можливість включити у видання тих, хто визначає культуру, змінює її, чия присутність у світі формує те, як він виглядає і впливає на наше сприйняття. Думаю, ми всі можемо погодитися з тим фактом, що цю роль зараз грають Кім і Каньє".
Читайте також:
- Кім Кардашян вирішила зробити з однорічної доньки копію себе
- На Тижні моди над сестрою Кім Кардашьян знущалися через її відому рідню
- Каньє Уест збудує церкву для Кім Кардашьян
- Кім Кардашьян відмовилася сидіти поруч із співачкою Ритою Орою
- Сестра Кім Кардашьян отримає роль в сиквелі "50 відтінків сірого"
- Кім Кардашян не має наміру змінюватися заради примхи чоловіка