Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.
Прийняти
Головна Сьогодні

Світлані Лободі довелося два дні жити в аеропорту

Українські авіалінії загубили багаж Лободи в аеропорту Барселони

Світлана Лобода Фото: Facebook
Світлана Лобода
Фото: Facebook

Артистка зі своєю командою і чотирма валізами костюмів і реквізиту вирушили до Малаги для роботи над новим відео "Твої очі". На зйомки LOBODA летіла через Ібіцу, де вирішила відпочити кілька днів перед роботою.

Однак після прильоту з'ясувалося, що на острів авіалінії зуміли доставити тільки пасажирів, а весь багаж артистки залишився в Барселоні. Агент хендлінгової служби в Борисполі запевнив співачку, що під час стикувального рейсу валізи варто забирати на Ібіці і видав багажні бирки до кінцевого пункту призначення, допустивши при цьому помилку.

У підсумку, намагаючись відшукати валізи, що містять все життя нового кліпу, співачка провела два з чотирьох днів відпустки в аеропорту, заповнюючи нескінченну документацію з детальним описом вмісту багажу для спрощення його ідентифікації.

Продюсер співачки зробила все можливе, щоб налагодити діалог з авіакомпанією, проте в МАУ не визнали своєї помилки, запропонувавши самостійно забрати валізи з Барселони, що і було зроблено одним з членів команди артистки. "Багаж, в якому всі костюми для зйомок кліпу і буквально все, без чого ти не можеш скомандувати "мотор" через дві доби безнадійних відчайдушних пошуків, пройшовши шлях з Києва до Барселони, з Барселони до Майорки, нарешті, дістався до Ібіци і повернувся до рук щасливих власників, – описала ситуацію продюсер Нателла Крапівіна. – Друзі, якщо раптом вам набридла валіза, МАУ вам на допомогу. Вони легко позбавлять вас будь-якого багажу в максимально короткі терміни і так заплутають сліди, що навіть Шерлок Холмс з Еркюлем Пуаро добровільно подадуть у відставку".

У свою чергу, співробітник компанії поспішив розмістити відповідне звернення в соцмережах Крапівіної, виправдовуючись, що "провини авіакомпанії немає". "За ці три дні ми пережили таку палітру почуттів, яку деяким не дано випробувати за життя... Спасибі, що все обійшлося і всі живі і здорові. Ми їдемо далі", – прокоментувала інцидент LOBODA.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Джерело: "Сегодня"

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів