I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Як вибрати надійну службу доставки

Експерти радять звертати увагу на кількість і розташування відділень, швидкість роботи і почуття відповідальності перед замовником

Ще в недавні часи служби доставки кореспонденції і вантажів можна було перерахувати на пальцях однієї руки, а зараз є з чого вибрати.

"В останні роки на цьому ринку з'явилися нові учасники, – розповідає Марина Потапенко, комерційний директор фірми, яка вже півтора десятка років регулярно користується послугами служб доставки. – На їх фоні компанії, до яких раніше ми зверталися протягом багатьох років, виглядають вже не так привабливо".

ПОШИРЕНІСТЬ. "Що в них раніше сильно дратувало, так це великі черги, – каже Потапенко. – Щоразу доводилося втрачати час і на відправку, і на отриманні вантажу. Вони змогли вирішити цю проблему, відкривши багато нових відділень і реорганізувавши роботу в них". З цього робимо перший висновок: найважливіший критерій успіху для служби доставки – кількість відділень і їх вдале розташування, і відставання в цьому критерії від конкурентів дуже важко, а часом і неможливо компенсувати.

Наприклад, візьмемо службу, до достоїнств якої можна віднести високу швидкість роботи. З Києва в будь-яку точку України вони беруться доставити вантаж за 24 години (на практиці це відбувається ще швидше), а з одного кінця країни в інший – за 48 годин. Такий оперативністю можуть похвалитися далеко не всі служби. При цьому у них цілком конкурентоспроможні тарифи – відправити зі столиці п'ятикілограмову посилку розмірами 30х20х10 см з доставкою на склад до Львова чи Харкова обійдеться (з "нульовою" страховкою) в 37,24 грн. Але в цих містах у них всього по одному відділенню, не кожному одержувачу зручно до них добиратися. Доставка до дверей адресата обійдеться вже в 67,24 грн, тобто на 30 грн дорожче. А ось якщо ваш одержувач живе в м Чугуєві, всього в 28 км від Харкова, де немає відділення цієї фірми – доставка тієї ж посилки буде коштувати вже немислимі 420 грн.

Візьмемо тепер одну з лідируючих компаній, яка обзавелася великою кількістю відділень. Вона таку ж посилку доставить в відділення за 45 грн, а до дверей адресата – всього на 10 грн дорожче, за 55 грн – хоч у Львові, хоч в Чугуєві. Адже чим більше в кожному місті відділень і інтенсивніший потік вантажів, тим дешевше компанії обходиться і доставка окремої посилки "до дверей
".

Важлива кількість відділень і їх вдале розташування.

ТАРИФИ.Спростилася і арифметика підрахунку вартості. Вже не потрібно, як раніше, визначати по таблиці кілометраж між населеними пунктами або відповідний йому номер тарифного плану, а потім це число разом з вагою вантажу підставляти в зазначену формулу. Тепер до ваших послуг – зручний тарифний калькулятор на сайті компанії, а самі тарифи в більшості випадків гранично спрощені. Наприклад, за посилку в межах України – 5,6 грн, за кожен її кілограм – плюс 4 грн. Проста таблиця, скільки коштує пересилка між населеними пунктами (не важливо якими) в залежності від ваги вантажу: 100 г – 20 грн, 500 г – 25 грн і т. д. Більшість операторів вимагають в тарифних калькуляторах точно задавати розміри посилки. Як варіант, тариф може розраховуватися в межах якогось стандартного розміру, а його перевищення враховується відміткою "громіздка", що здорожує посилку.

Реклама

ЯКІСТЬ І РЕПУТАЦІЯ

Напевно, не існує поштової служби, яка ніколи нічого не втрачала б або не псувала. В цьому випадку вона відповідає перед клієнтом в розмірах оголошеної вартості вантажу. Але пам'ятайте: чим вищу вартість ми оголошуємо, тим більше нам доведеться доплатити. Зазвичай цей фактично страховий внесок становить 0,5-1% від вартості посилки. При цьому оператори вживають заходів і проти тих, хто занадто вже намагається заощадити при відправці, але буде готовий "порвати глотку", якщо посилка не дійде. В одній з компаній ви просто не можете оголосити вартість нижчу від визначеної суми, наприклад, 200 грн. В іншій – оголошуйте яку завгодно вартість, хоч 1 грн, але з вас все одно візьмуть, як за 200 грн.

З іншого боку , навіть страхові компанії не завжди охоче виплачують те, що винні . І вже тим більше – поштові оператори . Небажання швидко , безболісно і в повному обсязі розрахуватися із замовником – одна з причин втрати популярності деякими операторами . Адже завдяки інтернету такі історії швидко стають відомі потенційним клієнтам . Таких обговорень багато в соціальних мережах , є навіть спеціалізовані сайти з відгуками про служби доставки .

Реклама

ВІДГУКИ.До коментарів про роботу служб в мережі слід підходити обережно: ніщо не заважає представникам компанії засипати сторінку захопленими відгуками від міфічних клієнтів. Наприклад, на одному з вказаних сайтів, під шапкою не дуже відомого оператора, йде серія практично однакових за формою відгуків під різними іменами: "Відмінна служба! ..", "Гарна служба! ..", "Все дуже сподобалося! .." . З іншого боку – точно так само зручно і "топити" конкурента горою вигаданих скарг. Якщо відкинути занадто явні прояви того й іншого, то в основному службам доставки дорікають в трьох смертних гріхах: псування посилок (або злодійство з них), великі затримки з доставкою і неадекватність поведінки співробітників. На жаль, нам не вдалося знайти жодної компанії, повністю позбавленої перерахованого, хоча є безумовні лідери негативу. У таких випадках звертайте увагу на роботу компанії зі скаргами: відповідальні компанії на невдоволення клієнтів реагують публічно, а деякі повністю ігнорують такі відгуки.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти