Наомі Кемпбелл, нещодавно стала учасницею показу нової колекції Moschino і H & M, яка з'явиться у продажу вже 8 листопада, і в нинішньому році була обрана однією з представниць Burberry.
Бренд представив свою різдвяну кампанію, до якої зазвичай приєднуються найяскравіші представники світу моди і шоу-бізнесу. Цього року креативний директор Burberry Рікардо Тиші зібрав своїх давніх друзів, серед яких Наомі Кемпбелл, її матір Валері Морріс-Кемпбелл, співачка M. I. A та інші.
Нова рекламна кампанія створювалася в стилі оптичних ілюзій відомої британської художниці Джуно Каліпсо.
Тому в ній не буде звичних різдвяних символів, на зразок, іскристих бульбашок шампанського в кришталевих келихах або снігових куль, а все буде досить просто і лаконічно.
Нагадаємо, раніше бренд нижньої білизни Intimissimi зробила обличчям своєї нової колекції Ірину Шейк. Лінійка була створена для домашнього використання, тому всі її речі пошиті з м'якої бавовни, вовни і кашеміру.