У Києві в рамках проекту "Я зможу!" Фонд Олени Пінчук і платформа українських брендів "Всі. Свої" представили капсульну колекцію жіночих футболок з принтами проти гендерних стереотипів "Не вішай ярлики!".
П'ять тематичних моделей були створені в рамках конкурсу, в якому взяли участь понад 100 дизайнерів, виробників одягу та інститутів зі всієї України. Головна мета проекту – позбавити суспільство від штампів по відношенню до жінок і їх ролі в соціумі.
У ході презентації відбувся показ футболок, створених переможцем конкурсу – Благодійним фондом "Друзі музею" в партнерстві з Одеським художнім музеєм. На принтах колекції зображені жінки з картин експозиції та фондів музею з написами проти нерівності в суспільстві.
Учасницями показу стали відомі та успішні українки, серед яких: актриса, героїня серіалу "Київ днем і вночі" Карина Гаврилюк, виконавчий директор БО "100% життя" Анастасія Дєєва, головний редактор nv.ua Юлія МакГаффі, телеведуча Яніна Соколова, народний депутат України Олена Сотник, і CEO "Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова" Олена Борисова.
"Кожна футболка – це життєва історія жінок, які стикалися в житті з несправедливими осудами і нав'язаними суспільством думками щодо жіночої ролі в нашому житті", – розповіли Сьогодні.Lifestyle учасниці проекту.
"Це не просто проект про стереотипи, які суспільство навішує на жінок. Це проект про те, як стереотипне ставлення наших вчителів, батьків і суспільства впливає на життя. Як ми намагаємося відповідати очікуванням родичів і поспішаємо виходити заміж, бо вже пора; як ми не віримо в жіночу дружбу і підтримку через те, що хтось сказав, що жіночої дружби не існує; як ми шукаємо багатого чоловіка замість того, щоб шукати цікаву роботу і гідну зарплату. Вірю в те, що надягаючи ці футболки, жінки зможуть зняти ярлики, які на них навішують суспільство роками, і стати більш незалежними у своєму виборі", – говорить Ольга Руднєва, директор Фонду Олени Пінчук.
Як розповіла нам в ексклюзивному коментарі автор і засновниця "Всі. Свої" Анна Луковкіна, ключовим моментом у виборі переможців стала можливість реалізації футболок на українському ринку.
"Було багато крутих ідей, коли ми вибирали переможця конкурсу. Головна перевага, яку було запропоновано дівчатками з Одеського художнього музею – це реальна можливість поставити прийнятну ціну за футболки, щоб якомога більше жінок змогли придбати їх. Хтось каже, що жінка не може бути успішною без спонсора, а хтось – що жінка за кермом – це небезпека. Однак, наш проект демонструє протилежне: він об'єднує тисячі жінок, які створюють власні дизайн-стартапи. Хочемо, щоб одягаючи футболку з цієї ко лекції, ми знімали ярлики з жінок", – пояснює Анна Луковкіна.
Більше про тренди весни/літа 2019 читайте в нашій статті. Також раніше ми розповідалии, які чоботи носити навесні і як правильно носити джинси різних фасонів.
Також дізнайтеся в нашому сюжеті, як правильно поєднувати останні тренди моди: