Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Головна Сьогодні

Петля на шиї: британський дім моди Burberry потрапив у скандал

Модель розкритикувала модний дім Burberry за худі

Фото: Instagram.com

Навколо британського модного будинку Burberry, для якого в рекламі знялася модель Наомі Кемпбелл, розгорівся неабиякий скандал. Модний дім був змушений вибачитися після того, як показав у Лондоні худі (толстовку з капюшоном. – Ред.), шнурки якого зав'язані вузлом, що нагадує вузол шибеника – зашморг. Критики побачили в одязі натяк на самогубство і відсилання до практики лінчування, пише CNN.

Новомодну худі показали в рамках лондонського тижня моди. Показ був присвячений молодим людям, їх "голосу" і надіям – так охарактеризував свою колекцію креативний директор Burberry Ріккардо Тіші. Після показу модель Ліз Кеннеді, яка брала участь в ньому, розкритикувала Burberry в своєму мікроблозі.

Фото: Instagram.com

"Самогубство – це не мода", – написала модель. "Ріккардо Тіші і люди з Burberry, я не розумію, як ви могли випустити на подіум лук з петлею шибеника, що звисає з шиї", – додала Кеннеді.

Фото: Instagram.com

Модель також повідомила, що в її родині був випадок самогубства. "Давайте не будемо забувати і про жахливу історію лінчування", – пише вона. Кеннеді додала, що намагалася поговорити з організаторами під час показу, але до неї не дослухалися, попросивши написати лист.

Фото: Instagram.com

Після публікації поста моделі, виконавчий директор Burberry Марко Гобетті вибачився нею і всіма, кого могло образити рішення модельєрів. Незабаром вибачився і Ріккардо Тіші, додавши, що на таке рішення його надихнула морська тематика, а про самогубство і лінчування він не думав. Гобетті заявив, що компанія постарається отримати уроки з цієї ситуації.

Нагадаємо, раніше британський модний дім Burberry оголосив про намір відмовитися від використання натурального хутра.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини на наших сторінках Facebook, Twitter, Telegram

Джерело: "Сегодня"

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів